Mirai Skrevet 12. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2005 Han skal dømme gr. 10 i Sandefjord. Er det noen som har stilt for han før, og kan si hvordan han er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Skal han dømme alle i gr 10? Eller bare ulvehundene? Eller skal han dømme Gruppa og ikke rasene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Heiter han Blid til etternavn? Da må han jo bare være bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Heiter han Blid til etternavn? Da må han jo bare være bra... Årh..., du tok vitsen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Benny Blid... Han svensken? Har hørt at han er flink til å dele ut masse CK i hvret fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Jeg spurte på Canis, og der var det en som sa at han også er kjent som Benny Blind. :? Så jeg veit ikke helt.. Positivt om Mona får bra, men ikke om karen er blind Eller motsatt vei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 13. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2005 Kanskje det er lett å "skule feil" på hunden for han? F.eks mange nuffer har for lange ører, og det kan man fikse på ved å holde et lett tak i nakkeskinnet (på en spesiell måte), og så kan du løfte ørene til hunden. Noen dommere ser det med en gang, andre (som Benny Blind? ) enser det ikke, og skriver "ok ørestilling" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 14. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 14. Desember 2005 blir spennende dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar