Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva jobber foreldra deres som?

Jeampi

Recommended Posts

Skrevet

Hvilke yrker har foreldra deres?

Mamma er kokk i nordsjøen på hydro og pappa er kjøkkensjef på Color Fantasy båten (han er utdannet som kokk men arbeidet seg oppover)

Skrevet

Pappa jobber i Ergo, driver med å oppdaterer lister og no greier..

Mamma jobber i Kystverket, hun setter opp nettverk, lager brukere, maler, fikser ødelagste servere, sånne ting. Litt IT-ansvarlig.

Stefaren min er småsjef i Tine :D

Skrevet

Pappa er utdannet agronom(bonde på godt norsk), men jobber som snekker, eller tømrer da... Han holder på å ta fagbrev som det nå.

Mamma har bare videregående(for husmorskolen teller vel ikke? :D ) Hun er leder på et eldresenter. Åssen hun har klart å komme så langt opp uten utdannelse skjønner ikke jeg... :-o

Skrevet

skal vi se pappa jobber på kverneland og lager traktor utstyr ste mora mi jobber som regnskapsfører

mamma jobber på mix å stefaren min er bonde og kjører lastebil

Skrevet

Pappa er petroleumsingeniør og i olja... (som 90 % av Stavanger hehe :D)

Mamma er sosial pedagog med bachleor grad i flerkulturell pedagogikk...

Stefaren min er dramapedagog

Stemor er en slags lektor aktig person... (i skotland, så det heter ikke lektor....)

Skrevet
Hvilke yrker har foreldra deres?

Mamma er kokk i nordsjøen på hydro og pappa er kjøkkensjef på Color Fantasy båten (han er utdannet som kokk men arbeidet seg oppover)

mmmm, du må jo bare få mye god mat da!!

(komme på besøk snart kanskje?)

Skrevet

Mamman min er lærer (adjukt) på en skole for elever med lærevansker..

Pappan min er lærer i kjemi og prosess (er i alle fall noe med kjemi) på høyskolen i Telemark...

Altså har jeg to lærer foreldre... :wink:

Skrevet

Skal vi seee.. Mamma syr gardiner o.l for Støren Fargehandel.

Pappa er en av flere "banksjefer" i Sparebank 1, Midt Norge. Leder for BM forsikring (Bedriftsmarked) i Midt Norge.. og noe annet rart, jeg aner egentlig ikke :P