SandyEyeCandy Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Sleng deg på tog med meg Gjetter jeg rett når jeg sier at man er nødt til å ringe togfolka for å si at man skal ha med hund, eller er det nok å bare dukke opp når man skal dra? Hehe, det er bare å ta det toget du vil. På denne strekningen tar vi nok lokaltog, og der er det en vogn man kan sitte i med hund, mens på regiontog er det satt av åtte plasser for dem med hund. Man trenger ikke reservere plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Sandra: Må man skifte tog på Oslo S? Og ja jeg er skikklig dårlig på offentlig transport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Men da er det bestemt at vi skal være på Trandum? Hvem trenger å bli hentet på togstasjon? Greit å koordinere litt, så KensingtonGate og jeg vet hva vi skal plukke opp hvor og når. Mine nærmeste stasjoner er Dal og Jessheim, og jeg har altså én sitteplass i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 (endret) Jeg kan også plukke opp noen dersom det er behov for det Mine nærmeste stasjoner er Eidsvoll, Eidsvoll Verk og Dal, og jeg har to sitteplasser Edit: Om det er interesse for det kan samboeren høre om vi kan få være på verkstedtomta til Veidekke på Jessheim, der er det asfaltert og kanskje mulighet for at vi kan få låne en hall og være inne Endret 20. November 2011 av Bøllefrøken 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Jeg kan også plukke opp noen dersom det er behov for det Mine nærmeste stasjoner er Eidsvoll, Eidsvoll Verk og Dal, og jeg har to sitteplasser Edit: Om det er interesse for det kan samboeren høre om vi kan få være på verkstedtomta til Veidekke på Jessheim, der er det asfaltert og kanskje mulighet for at vi kan få låne en hall og være inne Spør gjerne om det - det er ikke ideelt å løpe på asfalt, men det er godt med litt "halltrening" siden D4A er inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Om vi får være inne i hallen er det betonggulv. Ikke ideelt og løpe på, men noe en ofte må på utstilling, så det er kanskje greit å trene på. Skal få samboeren til å forhøre seg i morgen :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Sandra: Må man skifte tog på Oslo S? Og ja jeg er skikklig dårlig på offentlig transport Neida, hvis du tar tog 440 fra Drammen 11.13, er du på Dal 12.43. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 20. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Jeg har 5-seter, men spørs om det blir trangt med 5 hunder, da... Min nærmeste togstasjon er Kløfta, ellers er Jessheim og Gardermoen også innen grei rekkevidde. Hadde jo vært flott om vi kunne trene på Veidekke Jessheim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Ja, jeg glemte helt at det er togstasjon på Gardermoen, jeg bor vel like nærme den som Jessheim... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Æsj, sykehus dag Hundene får overleve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Blir dessverre ikke noen trening på meg heller (og vi hadde trengt det!), fordi jeg skal til legen på onsdag, og skal være sjuk torsdag og litt fredag, og ikke til lege i morgen og være sjuk onsdag og litt torsdag, som jeg først trudde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Jeg har 5-seter, men spørs om det blir trangt med 5 hunder, da... Min nærmeste togstasjon er Kløfta, ellers er Jessheim og Gardermoen også innen grei rekkevidde. Hadde jo vært flott om vi kunne trene på Veidekke Jessheim. Bare koselig med litt nærkontakt da Lyst å plukke meg opp enten 12:24 eller 12:48 på Kløfta? Det tidspunktet som passer deg best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 21. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Bare koselig med litt nærkontakt da Lyst å plukke meg opp enten 12:24 eller 12:48 på Kløfta? Det tidspunktet som passer deg best 12:24 it is! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Vi får låne hallen til Veidekke dersom det er interesse for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 21. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Så fint! Jeg stemmer for det - hva mener resten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Er med på den! Greit å få øvd seg litt i en hall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 21. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Vi får låne hallen til Veidekke dersom det er interesse for det Har du en adresse dit, forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøllefrøken Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Har du en adresse dit, forresten? Adressen er Asfaltveien 1, det er inne på industriområdet rett ovenfor Tut&kjør trafikkskole. Der er plass til å parkere inne på området Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Jeg stemmer gjerne for Asfaltveien Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Bare koselig med litt nærkontakt da Lyst å plukke meg opp enten 12:24 eller 12:48 på Kløfta? Det tidspunktet som passer deg best 12:24 it is! Greit om jeg blir med likevel...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Æsj, hvorfor så jeg ikke denne før da? Bor jo trossalt på Kløfta Men jeg er satt opp på min ekstravakt-jobb klokken 13 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Greit om jeg blir med likevel...? Selvfølgelig! Har Kensington plass i bilen, eller skal jeg hente noen noe sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Greit om jeg blir med likevel...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 23. November 2011 Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Hvor er det her egentlig? Asfaltveien? Aldri hørt om Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 23. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2011 Selvfølgelig! Har Kensington plass i bilen, eller skal jeg hente noen noe sted? Har plass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts