Gina Skrevet 17. November 2011 Rapporter Share Skrevet 17. November 2011 Skal du ha julekalender i år? Hvis ja, åssen kalender skal du ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 18. November 2011 Rapporter Share Skrevet 18. November 2011 Kaaanskje. Endar stort sett opp med ein kjedeleg sjokolade-julekalender i midten av Desember Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Jeg har kjøpt sjokoladekalender til en tier, det kan en ta seg råd til Også pleier mamma å sende flaxkalender, og det er jo en liten bit av spenning i adventstiden. Men spørsmålet er jo om jeg skal anta at hun sender i år, som alle tidligere år, eller om jeg skal kjøpe den selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Helt vanlig sjokoladekalender, en til meg og en til Christian. Men jeg spiser opp begge siden han ikke liker sjokoladen. Også pleier vi å få Flax sin av mamma og pappa pg svigermor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Men jeg spiser opp begge siden han ikke liker sjokoladen. Er det forresten noen som har funnet ut hva som går på barne-TV i år? Det er eneste gang på året jeg kan se på barne-TV, for å få med meg julekalenderen om den er søt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Jeg bruker å kjøpe meg en Flax-kalender. Pakkekalender er liksom ikke så morsomt når man kjøper pakkene selv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KatrineogGutane Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Flax kalender? Har ikkje hørt om d.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Tror det er Blåfjell som er julekalender på NRK i år. Den første... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gina Skrevet 19. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Flax kalender? Har ikkje hørt om d.. Nesten som et skrapelodd :-) Kan vinne penger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Sjokkiskalender til 10, nei, forresten, den kosta 11kr i år her. Vi har prøvd endel kalendere, men kommer alltid tilbake til denne kalenderen. Edit: Hvor selger de flax-kalendere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 19. November 2011 Rapporter Share Skrevet 19. November 2011 Edit: Hvor selger de flax-kalendere? Jeg pleier å finne den i alt av Narvesen, 7-11 og den type steder. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Er det forresten noen som har funnet ut hva som går på barne-TV i år? Det er eneste gang på året jeg kan se på barne-TV, for å få med meg julekalenderen om den er søt Blåfjell :/ Jeg skal ha kindereggkalender og en haug av sånne 10 kroners kalendere (liker sjokoladen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Kinderegg kalenderen er siiick dyrt. Fikk av Carl i fjor, og jeg nøt hver dag med den Men i år blir det nok 10 kr'eren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 20. November 2011 Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Har kjøpt en flaxkalender som allerede er ferdigskrapt Så blir vel en ny en innen 1.des, hehe... Så kjøpte jeg en fra Lions når de stod på kjøpesenteret her - god sak, masse fine premier. Dessuten går det rykter om at mamma skal finne igjen verdens søteste pakkekalender og ta med til Lillestrøm, så jeg håper jo Elsker jo alt med jul, juletid, advent ovs.. jo flere jo bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gina Skrevet 20. November 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. November 2011 Noen som har kalender til hunden(e) da? Har sett man kan få kjøpt ferdige kalendere beregnet på hunder hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Ønsket meg egentlig smarties-kalender, men siden moren min er god og støtter mitt anti-godteri-i-ukedagene-kosthold, skal hun for første gang på mange år lage gavekalender til meg og søsteren min. Vi måtte bare gå med på at vi skulle lage en til henne også, samt bli med å handle inn til hverandres. Men det er jo litt av kosen! Gleder meg til julekalender på TV! Passer jo aldri å se den når den går, da, men jeg pleier å se hele ukens episoder på Nett-TV hver søndag. Det er julestemning, det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Har i 21 år fått gavekalender, og det er det i år også Meg, min søster, og mamma(som har blitt med de siste årene) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Jeg holder på å lage pakkekalender til mannen, og mamma. Syntes det er mye kjekkere med noe slikt, enn en sjokoladekalender. Da har man noe nytt og spennende å glede seg til hveer da - pga man aldri vet hva som er i pakken Jeg regner med jeg får en Flaxlodd kalender av mannen (siden han ikke er så veldig oppfinnsom av seg), også håper jeg å få en pakkekalender av mamma - selvom jeg ikke bor hjemme. Men hun pleier å være så greit med slikt hun, har fått det hvert eneste år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 21. November 2011 Rapporter Share Skrevet 21. November 2011 Noen som har kalender til hunden(e) da? Har sett man kan få kjøpt ferdige kalendere beregnet på hunder hehe... Jeg har hatt det et år, men tror ikke jeg gidder iår. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts