Monica123 Skrevet 15. November 2011 Rapporter Skrevet 15. November 2011 Arla Arla og Tindra Ebba Tindra Siter
[email protected] Skrevet 15. November 2011 Rapporter Skrevet 15. November 2011 Så fine bilder! Tindra har virkelig vokst! Nydelige alle sammen Siter
Heidihj Skrevet 16. November 2011 Rapporter Skrevet 16. November 2011 Herlige bilder Monica! Jeg syns Arla er noe helt spesielt Skikkelig herlig! Pelsdyra dine er også veldig flotte Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. November 2011 Rapporter Skrevet 16. November 2011 Arla har virkelig blitt helt utrolig flott, Monica. Det er jo selvsagt Tindra også, men hun ER jo sånne jålehund. Ebba ser ut som en kjempestor sheltie! Snåle dyret. Siter
Guest LXT Skrevet 16. November 2011 Rapporter Skrevet 16. November 2011 Fine bilder av fine hunder Monica Ser ut som dere koste dere veldig! Siter
Monica123 Skrevet 16. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 16. November 2011 Arla har virkelig blitt helt utrolig flott, Monica. Det er jo selvsagt Tindra også, men hun ER jo sånne jålehund. Ebba ser ut som en kjempestor sheltie! Snåle dyret. Fnis Sandra Ebba er jo en giga stor sheltie Arla er jeg veldig fornøyd med og ja Tindra er en litt jålehund med skikklig diva fakter Tusen takk alle sammen for de fine orda om de rare dyra mine 1 Siter
Recommended Posts