twi Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 En av mine naboer har, etter som hva jeg kan bedømme det å være, en svart pointer stående ute i bur utendørs hele døgnet. Hvordan håndterer denne rasen kulde? I natt har det vært minusgrader og det er is på bakken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Jeg personlig synes det blir for kaldt for en pointer som har kort,kort pels. Har den et isolert hundehus eller noe den kan varme seg med da? Det blir fort kaldt for en hund som står iro i en hundegård det meste av dagen. Hvordan rasen håndterer kulde er jeg ikke 100% sikker på men det er ikke egnet for en så kortpelset hund å stå ute hele døgnet når det går mot kaldere tider. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Stående i bur? :/ De tåler å være ute, så lenge de har et isolert hus med tepper å legge seg inn i når det blir kaldt, enda bedre hvis de har artsfrender slik at de kan dele varme. Jeg hadde aldri hatt min ute i kuldegrader uten disse tingene, pelsen deres er det ikke mye hjelp i når det er snakk om å holde seg varm, de har ikke underull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Jeg hadde meldt dem til mattilsynet. Ingen hund skal stå i bur døgnet rundt, uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Pappa har en pointer og den kunne aldri stått ute hele døgnet, den har jo knapt pels... Ute i bevegelse i kulda derimot er en annen ting Så om denne pointern ikke har et isolert hundehus med gode tepper, så syns jeg det er veeldig dårlig gjort å la hunden stå ute hele døgnet..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Snusmumrikk Skrevet 15. November 2011 Rapporter Share Skrevet 15. November 2011 Står den i bur eller hundegård? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts