pippin Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Ikke sånn kjempespennende dag idag, men vi har da gjort noe.. Rundt 09.00 - Frokost! Rundt 10.00 - ut på tuuuuuur Rundt 11 - fortsatt på tuuuur Rundt 12 - Mana er klar for å være alene i noen timer Rundt 13 - Jeg er på Oslo City.. Rundt 14 - Jeg er innom kontoret til Håvard, Go Electra. Han jobber med å colorere film osv. SÅ han sitter stort sett i mørket.. Rundt 15 - Hjemme og møter dette der jeg forlot det Flinke Mana var alene i 2,5 time uten problemer! Rundt 16 - Mana slapper av i sofaen. Jeg tegner eller noe.. Rundt 17 - jeg tegner fortsatt Rundt 18 - Jeg og Mana tuller litt i sofaen. Hun er fæl på å labbe til meg Rundt 19 - Tid for middag! Taco! Rundt 20 - Ser Ringenes Herre mens vi halvsover på sofaen.. Hodepine = sofakos i mørket Rundt 21 - Slapper fortsatt av i sofaen. Mana liker 3setern bedre enn 2setern.... Rundt 22 - Surfing på sonen og diverse. Tegner innimellom. Mana sover et eller annet sted Rundt 23 - Vi gjør FORTSATT det samme.. Tegning og diverse.. Rumpa mi er visst en fin hodepute... Sånn er resten av kvelden.. Ikke så spennende slutt på dagen. Snart ute på luftetur før det blir natta 1 Siter
Guest Michellus Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Laaaaaaaaaangbein Mana er søøøt Siter
pippin Skrevet 1. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2011 Laaaaaaaaaangbein Mana er søøøt Ja langbein Mana vil gjerne løpe galing med Angus en dag Siter
SFX Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Rundt 15 - Hjemme og møter dette der jeg forlot det Flinke Mana var alene i 2,5 time uten problemer! Mana har eggløsning! 1 Siter
pippin Skrevet 1. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. November 2011 Mana har eggløsning! Haha! Man må ha noe å holde på med når man er alene hjemme vettu Siter
Cattn Skrevet 1. November 2011 Rapporter Skrevet 1. November 2011 Søte langbein Mana med eggløsning! Ikke værst at det kommer ferdig innpakka! Siter
HeleneFS Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Høres ut som en drømmedag for meg MASSE sofakos! og mana er laaangbent og tynn, hehe, midt i "jeg-vokser-og-ser-veldig-rar-ut-fasen" hehehehehe!! 1 Siter
Stine Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Så flink hun var, som var hjemme aleine uten å gjøre noe Og, jaaaa, for noen lange bein Siter
Guest Michellus Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Ja langbein Mana vil gjerne løpe galing med Angus en dag Oooo Angus vil veldig gjerne løpe galing med Mana en dag også Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Ja langbein Mana vil gjerne løpe galing med Angus en dag Oooo Angus vil veldig gjerne løpe galing med Mana en dag også Imouto sier hun gjerne vil vise de to langbeina hvem som er best på å løpe fort fort. Siter
Benedicte Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Mana har eggløsning! *ler* Jeg blir bare mer og mer forelsket i den hunden Siter
Guest Michellus Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Imouto sier hun gjerne vil vise de to langbeina hvem som er best på å løpe fort fort. Angus sier "Bring it on!" Jeg blir bare mer og mer forelsket i den hunden Du også ja? Siter
pippin Skrevet 2. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2011 Imouto sier hun gjerne vil vise de to langbeina hvem som er best på å løpe fort fort. Mana er med! Så flink hun var, som var hjemme aleine uten å gjøre noe Og, jaaaa, for noen lange bein Hihi ja Morsomt at alle legger merke til de laaaange, hengslete beina Kanskje vanskelig å unngå *ler* Jeg blir bare mer og mer forelsket i den hunden Du også ja? Dere da Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Mana er en søting! Og det så ut som om du hadde en fin dag! Siter
Teserere Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Så søt Mana er, ser ut som en kosejente Siter
Vimsan Skrevet 2. November 2011 Rapporter Skrevet 2. November 2011 Detta såg ut som en riktig mys-dag Långbenta Mana är söt alltså, klasking med tassar har jag aldrig varit med om 1 Siter
Recommended Posts