Midas Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Jeg søkte på forumet, men fant ingenting om denne vesten. Er det noen som har den? Må man kjøpe til magneter for å kunne bruke magnetballene på den, eller er det magneter i vesten? Link til vesten. Den så jo veldig praktisk ut, men hvis man må kjøpe til alle magnetene i tillegg til baller er det jo litt i overkant dyrt... Da kan man jo bruke en vanlig vest og legge magneter i lommene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2011 Det var vel det jeg lurte på også når jeg skulle bestemme meg for om jeg ville ha vesten, eller bare magneter + ball. Det jeg tolker ut fra teksten er at man må kjøpe magneter ved siden av, og det var vel det som gjorde at jeg bestemte meg for å bare ønske meg top matic magneter og ball Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts