MonicaT Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Jeg mistet fløyten min i helgen, så må kjøpe en ny. Den jeg hadde har litt lav lyd, så jeg trenger en med høyere lyd da bikkje dyret som regel er langt unna når jeg kaller han inn. Gode tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Acme fløytene har god lyd. 211,5 er vel den som har høyest lyd om jeg husker rett nå. Kjøpte noen selv fra en Dansk nettbutikk som en her på sonen tipset meg om. Der var de ganske billig og kom fort, desverre har jeg mistet den nettadressen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 17. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 Jeg hadde en Acme fløyte med to lyder før, men bestilte meg en ny nå. Limegrønn, men den hadde høyest lyd. Så det blir bra. Vært på dyrebutikken og kjøpt en billig fløyte (69kr) fra karlie, så da kan jeg sammenligne når den andre kommer. Og så har jeg en å bruke i mellomtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 17. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2011 http://www.smileydog.dk/shop/jagt-traening-38c1.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts