HeidiBraadlandBekkelund Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Hei. Dette er kanskje et rart spørsmål men... Prøver å finne et fint kennelnavn. Så har jeg finni et navn, på en blomst, som jeg syntes er fint. Finner ikke navnet i fci listen. Men det engelske navnet på blomsten. Tror dere det har noe å si? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 For å sjekke om jeg forstår hva du mener: Du liker navnet på blomsten hestehov (for å bruke et eksempel), og vil bruke det norske navnet på hestehov som ditt kennelnavn? Det er i så fall ikke noe problem at blomstens engelske navn allerede er registrert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Så lenge navnene ikke er særlig like vil nok ikke det ha noe å si Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeidiBraadlandBekkelund Skrevet 3. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Ja Emma LindaM Nei ligner ikke. Bare samme betydning :rolleyes2: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeidiBraadlandBekkelund Skrevet 3. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Men da kan jeg ha det som førstevalg da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 3. Oktober 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2011 Ja, det kan du nok da. Men tenk over at ting kan staves litt forskjellig men likevel lyde omtrent likt. Winter og Vinter, Tale eller Tail, K eller C, Ph eller F i begynnelsen av ordet, osv. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts