Gå til innhold
Hundesonen.no

Kalender fra blindeforbundet

Renate A

Recommended Posts

Skrevet

Fikk en så søt kalender fra blinde forbundet idag med bilder av masse valper, fler som har fått det??

Satt inn 500kr på kontoen dems så har jeg støttet dem. :)

Skrevet

Har ikke fått, fikk heller ikke i fjor, men da ble den sendt ut til veldig mange i Oslo-området tror jeg. Mormor og morfar fikk i alle fall uten å ha gjort noe spesielt, men siden de ikke hadde noe særlig behov for å ha den ga de den til meg. :wink:

Dog har jeg ikke plass til førerhundkalender, for jeg fikk med meg en rasekalender fra Royal Canin på Vikingskipet (samtidig som Tinka satte seg ned og tisset på teppet deres :oops: ).

Skrevet

Meg også, meg også... har ikke råd til noe annet enn julegaver nå i desember.. Så en gratis kalender hadde vært hyggelig...Fiskeboller til middag i en uke på rad nå :wink:

Hvorfor sender de det bare ut i osloområdet?

Skrevet

jeg fikk den i dag... mange fine bilder der...

men det er som regel fine bilder i de..

tenkte å sette inn litt penger etter jul..

Skrevet
Meg også, meg også... har ikke råd til noe annet enn julegaver nå i desember.. Så en gratis kalender hadde vært hyggelig...Fiskeboller til middag i en uke på rad nå :wink:

Hvorfor sender de det bare ut i osloområdet?

jeg bor ikke i osloområdet å jeg fikk den :wink: kan være i sammenheng med noe vi er medlem i da.

Skrevet

Dog har jeg ikke plass til førerhundkalender, for jeg fikk med meg en rasekalender fra Royal Canin på Vikingskipet (samtidig som Tinka satte seg ned og tisset på teppet deres :oops: ).

Å gir Royal Canin ut gratis kalendere?

Skrevet

jeg fikk royal canin kalender ( vil si det er en bok jeg da, men de kalte den kalender iallefall) når jeg kjøpte for sist. :)

de hadde forresten bilde av to aussier inni der som de kalte for kelpie :? jeg ville ment at det var to aussier da.

Skrevet
Fikk en så søt kalender fra blinde forbundet idag med bilder av masse valper, fler som har fått det??

Satt inn 500kr på kontoen dems så har jeg støttet dem. :)

Vi har også fått kalender :)

Skrevet

På Hamar var vi på"free-shopping" og fikk blandt annet royal canin kalender 8) Mamma tok også med hjem en sånn bok med kalender og hvor man kan notere litt mer enn på en vanlig kalender (+ at det var mange bilder i den). Begge deler fra Royal Canin

Skrevet
3stk' date=' det var ikke ille... :)[/quote']

Hihi, har har jo ikke bruk for alle de da, men :)

Jeg fikk åsså Royal Canin kalender, (gavekort, mat til Miko, å utstillings nål) på vikingskipet :wink:

Skrevet

Dakkar Marianne.... :D:D

Ja, syns litt synd på meg selv nå assa... Noen som har fått flere og jeg ingen, det er URETTFERDIG!!! :D :roll:

Dumme, teite Blindeforbundet... :wink:

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...