MegaMarie Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Jeg er jo veldig glad i å lage tråder som omhandler å møte andre hunder Så her kommer en ny en! Jeg og Gunhild ville jo gå tur med Hermes i vår, men så kunne ikke Gunhild, og plutselig var vi mange andre istedenfor Men nå må vi få det til, spesielt ettersom at Gunhild bruker døgnet rundt til å sikle på whippeter. Så når kan det passe for folk? Siter
Trulte70 Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Jeg er gjerne med! Hvis turen kan tilpasses invalide og valper Siter
MegaMarie Skrevet 29. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2011 Jeg er gjerne med! Hvis turen kan tilpasses invalide og valper Det er forhåpentligvis mulig. Hvor invalid er det snakk om ? Går skogstur greit? Eller tur på grussti? Gunhild har jo en valp på 5 mnd, så den deler gå ihvertfall supert! Siter
Trulte70 Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Det er forhåpentligvis mulig. Hvor invalid er det snakk om ? Går skogstur greit? Eller tur på grussti? Gunhild har jo en valp på 5 mnd, så den deler gå ihvertfall supert! Hvis det ikke er altfor kupert og dere ikke løper - men venter på gamle damer - så skal det gå greit Hvor vil dere gå?? Siter
MegaMarie Skrevet 29. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2011 Jeg vet at eier av Hermes ikke har bil/lappen, så vi avtalte forrige gang å gå der ved dem Det er i fyllingsdalen. Det skal visst være en skog/fjell (da sikkert løvstakken) like ved der, ellers er det et vann man kan gå rundt like ved, hvor det er en fin grussti rundt hele. Litt skog med røtter og slikt, men jeg tror ikke det er for gale Siter
Trulte70 Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Jeg vet at eier av Hermes ikke har bil/lappen, så vi avtalte forrige gang å gå der ved dem Det er i fyllingsdalen. Det skal visst være en skog/fjell (da sikkert løvstakken) like ved der, ellers er det et vann man kan gå rundt like ved, hvor det er en fin grussti rundt hele. Litt skog med røtter og slikt, men jeg tror ikke det er for gale Det skal jeg klare Bare si tid og sted, så møter jeg og gutta Siter
MegaMarie Skrevet 29. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2011 Venter på svar fra hovedpersonen Siter
GunhildM Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Så kjekt! Vi gleder oss! Siter
Hermes Skrevet 4. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2011 Hehe, joda, vi kan gjerne være med på tur. Stort sett passer det på ettermiddagene, så sant vi avtaler en dag eller to på forhånd så jeg ikke finner på noe annet. Hermes er klar alle dager han ikke blåser vekk Et alternativ til Krohnegården kan være Kanadaskogen. Det innebærer en liten busstur for oss, men vi liker å ta den bussturen, for vi liker å gå tur i Kanadaskogen 1 Siter
MegaMarie Skrevet 4. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2011 Endelig Vel, nå øsepøse regner det jo. Det er ikke koselig. Og det skal det gjøre i morgen også. Lørdag skal det være sol da Kan lørdag passe? Kanadaskogen er supert! Og en liten busstur er jo ikke så ille. Da går man inn til kanadaskogen der ved den grusbanen i Nordnæsdalen eller? Siter
Hermes Skrevet 4. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2011 Lørdag skal passe fint. Jeg pleier å gå fra Spelhaugen. Det er en liten parkeringsplass like ved der turstien begynner. Kanadaskogen er stort, så det er mange muligheter her. Spelhaugen er lettest for meg å komme til. Siter
MegaMarie Skrevet 4. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2011 Ja, det er derfor jeg må vite hvor man går fra Tror jeg vet hvor du mener. Det er der ved vegvesenet og det? Siter
Cattn Skrevet 4. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2011 Jeg er gjerne med! Har ikke hund selv, men kan godt hjelpe andre med å holde bånd og slikt 1 Siter
MegaMarie Skrevet 4. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Oktober 2011 Alle er velkomne til å være med! Skal vi sette et klokkeslett? Når går bussen din, Spinoza? Siter
Synnikken Skrevet 4. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2011 Jeg er gjerne med! Har ikke hund selv, men kan godt hjelpe andre med å holde bånd og slikt Nevøene dine er gjerne med! Siter
Cattn Skrevet 4. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2011 Nevøene dine er gjerne med! Hehe så kjekt Siter
Trulte70 Skrevet 4. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2011 Troooor jeg skal få det til på lørdag, jeg også 1 Siter
Hermes Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2011 Bussen går hver halvtime på lørdag. Jeg kan være der 10, 1030, 11, 1130, 12, 1230, etc. Jeg foretrekker da å ta skogsstien, slik at vi kan slippe hundene. Men det er ikke en veldig kupert sti, skal være greit å komme seg rundt. Har en runde jeg holder meg slavisk til, så er egentlig ikke så kjent i skogen utover det 1 Siter
GunhildM Skrevet 5. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2011 Lørdag passer for meg også, så lenge vi går litt tidlig på dagen. Jeg er ikke så kjent der, men foretrekker å kunne ha de løs Siter
MegaMarie Skrevet 6. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2011 Jeg tror vi satser på skogsløypen du pleier å gå, Spinoza. Jeg har nemlig kun gått der med *mokken* en gang, og jeg var veldig overrasket over at hun visste hvor vi skulle gå Skal vi si klokken 10 ? Siter
Cattn Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2011 Jeg er med! Om jeg får lov?! (Hvor bestemte vi oss for egentlig? ) Siter
OlavEmil Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2011 Hmm... Burde Laffen vore med på gruppetur tru? Det passar jo sånn eigentleg litt dårleg så tidleg på dag... Siter
Hermes Skrevet 6. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 6. Oktober 2011 10 høres fint ut for meg. Har vært litt forkjølet et par dager nå, men satser på å være i form til lørdag. Laffen må være med! Siter
MegaMarie Skrevet 6. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2011 Catn: Kanadaskogen. Vi starter på en liten parkeringsplass ved vegvesenet i fyllingsdalen. Siter
Trulte70 Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2011 Regner med at jeg får det til Er litt usikker på hvor den parkeringsplassen er...kan noen gi meg et mobilnummer som jeg kan ringe hvis jeg ikke finner frem, eller ikke rekker det!? Er det bare for valper, eller kan store-gremlinsen være med også!? Nina Siter
Recommended Posts