Missy- Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 søøøøt Takk! Lenge siden jeg har vært aktiv her inne nå. Mir er nå 47kg og ulydig som aldri før Men like glad i kos! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Hahaha, herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Missy- Skrevet 11. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2012 Tenkte å komme med en aldri så liten blidespam! Godgutten er god som aldri før <3 Morgenstund er kostestund.. (ja, han sover i senga, hihi) MIr møtte broren sin første gang siden valpekassa! Tok ikke lang tid før Mir var på G med slikking av ører.. hans fetisj.. Ut på tur! Mmmmm.. PINNE! Natta.. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zera Skrevet 11. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2012 NÅ har han blitt stor gutt. Større enn broren sin og ser det ut som? Hvertfall vokst inn i ørene sine iforhold til det oppned bildet av han som valp og nå Fiin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 12. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mai 2012 Fine bilder! Du må absolutt legge ut oftere Gleder meg til å se hvordan han blir når han er mer utvokst. Hvordan er han foreløpig temperamentsmessig? Han er jo fortsatt ung så vet det kanskje forandrer seg, men hvordan har dere hatt det så langt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Missy- Skrevet 13. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mai 2012 NÅ har han blitt stor gutt. Større enn broren sin og ser det ut som? Hvertfall vokst inn i ørene sine iforhold til det oppned bildet av han som valp og nå Fiin Fortsatt liten synes jeg Broren var litt større og mer biff faktisk, utroolig fint gutt. Hehe Fine bilder! Du må absolutt legge ut oftere Gleder meg til å se hvordan han blir når han er mer utvokst. Hvordan er han foreløpig temperamentsmessig? Han er jo fortsatt ung så vet det kanskje forandrer seg, men hvordan har dere hatt det så langt? Det gleder jeg og meg til! Han er helt fantastisk temperamentmessig. Går godt overens med alt av hunder vi har møtt og aldri sett noe vondt i han. Håper ikke akkurat det forandrer seg I starten ble jeg litt skremt av den voldsomme valpebitingen og "vilterheten" noe som har gått over nå, men da jeg møtte eieren av broren hans hadde vi slitt med akkurat de samme tingene, hehe. For å ikke glorifisere han helt, så kan jeg og legge til at han slår seg vrang endel, da oftest når vi får besøk eller når han ikke får viljen sin. Men gutten er gulle god, kunne ikke forestilt meg en annen hund eller rase for den del Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Missy- Skrevet 28. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2012 BILDESPÆÆM! Ser Mir må øve seg på poseringer.. Slabbedasken! HAHA Hadde en fin dag ute i sola med broder'n til Mir <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 28. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2012 Begynner å bli stor gutt nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2012 En kjempemops Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Missy- Skrevet 28. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2012 Begynner å bli stor gutt nå Bare alle andre hunder som er så små En kjempemops Ikke langt ifra Han tror iallfall at han er en minimops noen ganger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 fine bilder, av vakre hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts