Gå til innhold
Hundesonen.no

NTK Og BSBK 24-25 sept


HeleneFS
 Share

Recommended Posts

Stilte Carmen (rottweieleren til Benedicte sin bror) som fikk Excellent og 1 Konk. Hun var litt for liten og lett.

Charlotte kan få lov til å fortelle selv hvordan det gikk med Casper :)

Skulle egentlig stille afghansk mynde valp, men hun var så stresset og redd, så hun ville ikke gå. Dermed droppet vi det. I morgen skal jeg stille Joya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke gidder lage egen tråd for miniatyrhundutstillingen, så sniker jeg resultatet inn her.

Hector ble 2 beste hannhund med CERT! :D:cheer:

Wops, jeg glemte jo at det var flere arrangører enn de to :icon_redface: Selvfølgelig skal du legge de inn her :)

GRATULERER! sykt bra :frantics:

Edit: og gratulerer til alle dere andre fornøyde :) Vi var en del debuter i dag, og det var koselig at ingen ble sendt ut med dårligere enn excellent :punk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk vi Excellent og 2JKK, noe jeg er GODT fornøyd med, herregud så mye blå det er ute å går. Var bare én tispe i vår rase som fikk CK, en champion... så ikke noe tispecert ble utdelt i dag.

Oppdretteren sin ene hann ble BIR og hans juniortispe tok også 1JKK.

Ikke noe annet å si desverre, men jeg er superfornøyd med at vi har fått rød hele helga :)

edit: jeg opplevde også hvor lite som skal til for å ødelegge, hadde stelt ferdig Thia, ventet på min tur... la henne inn i buret, så kom en hannhund og sprutet inn i buret... hele hode hennes ble kliss vått!! Det er ikke så greit, ødela all pelsen på hode :thumbsdown: . Merker jeg er glad jeg ikke har hannhund, den markeringen er noe dritt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilte Joya i dag som fikk 2 beste tispe valp 4-6 mnd :) Veldig fin kritikk på henne og dommeren likte henne veldig godt! Hun var en drøm i ringen! :D Hun fikk masse skryt av de som satt ringsides. Håper bittet hennes retter seg opp. Kritikk kommer :)

Stilte også en tispe i beste tispeklasse, hun ble 4.BTK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saga fikk BIR og Cert for dommer Peter Hersynaki fra Ungarn, Pepper fikk BIM og Cert for samme dommer, Saga fikk også BIG4 for dommer Michael Forte, fra Irland :)

På spesialen trakk saga igjen det lengste strået og ble BIR med Cert, pepper fikk BIM og Cert, Saga trekker utstillingens lengste strå og blir BEST IN SHOW, HURRA for verdens fiiiineste sagflis tenker jeg ! :D:wub:

Dommer var Brian Hawkins, Brilyn collies, England.

Det at en korthåret collie går og blir BIS på en spesial utstilling for collie er MEGET skjeldent, vi står som regel bakerst på BIS3, bak både collie lang og sheltie, så hurra hurra hurra :D

:banana:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia fekk gult på miniatyrhundutstillinga sidan ho bjeffa på dommaren, men ein fin kritikk.

På BSBK utstillinga gjekk ho ut med Excellent og konk1, så absolutt fornøgd med det. Tok også lærdom i det at eg MÅ har luggen hennar oppe på utstilling framover, mulig vi hadde unngått gult på laurdagen då :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saga fikk BIR og Cert for dommer Peter Hersynaki fra Ungarn, Pepper fikk BIM og Cert for samme dommer, Saga fikk også BIG4 for dommer Michael Forte, fra Irland :)

På spesialen trakk saga igjen det lengste strået og ble BIR med Cert, pepper fikk BIM og Cert, Saga trekker utstillingens lengste strå og blir BEST IN SHOW, HURRA for verdens fiiiineste sagflis tenker jeg ! :D:wub:

Dommer var Brian Hawkins, Brilyn collies, England.

Det at en korthåret collie går og blir BIS på en spesial utstilling for collie er MEGET skjeldent, vi står som regel bakerst på BIS3, bak både collie lang og sheltie, så hurra hurra hurra :D

:banana:

ÅJÅJÅJ!!! GRATULERER!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...