Heidihj Skrevet 22. September 2011 Rapporter Skrevet 22. September 2011 Denne uka er jeg og hundene på hytta i Hemsedal og koser oss. Jeg leser fag, men er får da pressa inn noen timer med tur og trening. Hundene er ute og springer løs hele dagen, og bare har det topp! Her kommer det litt spam fra de siste dagene! Med nydelige høstfarger er det jo bare nydelig i fjellet Skogshorn i morgensola, klokka 7 Elwira liker godt å bare sitte ute og se utover utsikten Ekorn! Hva er det Elwira driver med tro? Er det elgen jeg lukter? Fine jentene mine! SmiskeMayah *Dele opp* Siter
Heidihj Skrevet 22. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2011 Bading i kveldssola Leking! Siter
ida Skrevet 22. September 2011 Rapporter Skrevet 22. September 2011 Åååå, for et herlig sted og for noen herlige hunder Siter
MegaMarie Skrevet 22. September 2011 Rapporter Skrevet 22. September 2011 Denne uka er jeg og hundene på hytta i Hemsedal og koser oss. Jeg leser fag, men er får da pressa inn noen timer med tur og trening. Hundene er ute og springer løs hele dagen, og bare har det topp! Her kommer det litt spam fra de siste dagene! Med nydelige høstfarger er det jo bare nydelig i fjellet Skogshorn i morgensola, klokka 7 Wow, for et vakkert bilde! Det er slikt jeg kunne sittet å sett på i flere timer! Siter
borderen Skrevet 22. September 2011 Rapporter Skrevet 22. September 2011 Det siste der var NYDELIG! Herregud jeg har lyst til å dra på fjellet....! Siter
Heidihj Skrevet 22. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2011 Åååå, for et herlig sted og for noen herlige hunder Wow, for et vakkert bilde! Det er slikt jeg kunne sittet å sett på i flere timer! Ser på det hele tiden jeg! Utsikter fra stua og kjøkkenet Elsker denne plassen Det siste der var NYDELIG! Herregud jeg har lyst til å dra på fjellet....! Takk! Siter
pippin Skrevet 22. September 2011 Rapporter Skrevet 22. September 2011 Så peeeeent! Må være helt fantastisk å være der! Jeg vil også! Ha en fin tur videre da, i eventyrland Siter
Toril Skrevet 22. September 2011 Rapporter Skrevet 22. September 2011 Vi har et nydelig land,hundene også så klart Siter
Monica123 Skrevet 22. September 2011 Rapporter Skrevet 22. September 2011 Fine bilder av en vakker natur og herlige hunder Siter
Ane Skrevet 22. September 2011 Rapporter Skrevet 22. September 2011 Fint! Gleder meg til å få komme opp dit på besøk igjen Hvorfor har Elwira potesokk? Siter
Heidihj Skrevet 22. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 22. September 2011 Fint! Gleder meg til å få komme opp dit på besøk igjen Hvorfor har Elwira potesokk? Hun har en veldig sår labb som må beskyttes litt. Smører den og har på sokk på tur. Hun har halta og hinka på tre bein i noen dager, men nå går det mye bedre Siter
Recommended Posts