Gå til innhold
Hundesonen.no

Pokker!

charlotte

Recommended Posts

Skrevet

Jeg skulle være med på weekend kurs i klikkertrening siste helgen i januar, men så kræsjer det f*** meg med et biltreff jeg allerede har meldt meg på, har bestilt hytte og allting. Så jeg får ikke vært med :)

Noen som vet noen andre helgekurs i klikkertrening, som ikke er for langt unna Oslo?

Jeg hadde skikkelig lyst til å dra til og med, Lisa er tilnærmet klikkerklok og allting :)

Skrevet

hmm...jeg vet ikke, men hva med å spørre Martine på dyrenett? Hun skal vel på endel kurs, og jeg har på følelsen av at hun er oppdatert på det meste... :wink:

Skrevet
hmm...jeg vet ikke' date=' men hva med å spørre Martine på dyrenett? Hun skal vel på endel kurs, og jeg har på følelsen av at hun er oppdatert på det meste... :wink:[/quote']Det er nettopp henne som arrangerer dette kurset. *sukk*
Skrevet

Ååhh...hehe...da var jeg ikke så langt vekke når jeg sa hun var oppdatert på det...hihih

Håper noen andre kan hjelpe da! Ellers er det jo bare å gjøre det unevnelige...hihih

La være å gå på biltreffet...

:wink:

Skrevet
Gudem? Hun er jammen flink ja! Får leite litt da' date=' og høre med de som er litt inne i miljøet.[/quote']

Gudem ja :)

Skrevet

canis skal ha weekend klikkerkurs 4 og 5 februar, Lysaker. Det er Asker og Bærum som står for det, så da er det vel Thomas og Fanny som skal instruere..

Skrevet
canis skal ha weekend klikkerkurs 4 og 5 februar' date=' Lysaker. Det er Asker og Bærum som står for det, så da er det vel Thomas og Fanny som skal instruere..[/quote']

Hva koster det egentlig? :)

Skrevet
Jeg skulle være med på weekend kurs i klikkertrening siste helgen i januar, men så kræsjer det f*** meg med et biltreff jeg allerede har meldt meg på, har bestilt hytte og allting. Så jeg får ikke vært med :)

Noen som vet noen andre helgekurs i klikkertrening, som ikke er for langt unna Oslo?

Jeg hadde skikkelig lyst til å dra til og med, Lisa er tilnærmet klikkerklok og allting :)

Nei! :) Jeg hadde jo tenkt å spørre om vi skulle dra sammen for å se om det var noe for meg... Kjipt! Men jeg tror kanskje jeg melder meg på uansett.

Line: Du kan melde deg på kurset til Martine, det koster 750,- om jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Nei! :) Jeg hadde jo tenkt å spørre om vi skulle dra sammen for å se om det var noe for meg... Kjipt! Men jeg tror kanskje jeg melder meg på uansett.

Line: Du kan melde deg på kurset til Martine, det koster 750,- om jeg ikke husker helt feil.

Ja, det koster 750 :wink: var på det i juni :P

Skrevet

Nei! :D Jeg hadde jo tenkt å spørre om vi skulle dra sammen for å se om det var noe for meg... Kjipt! Men jeg tror kanskje jeg melder meg på uansett.

Møkk asså, jeg hadde kjempelyst til å være med. Men jeg har lovet Andreas å bli med på biltreffet langt oppi gokk (9 timers biltur). Jeg hadde tenkt til å melde meg på helt til jeg så hvilke datoer hun satte opp :/

Skrevet
Kristin Gudem er ikke Canis instruktør...Men så vidt jeg har hørt er hun flink :wink:

nei daså, hørte det fra andre hvertfall :)

Skrevet
Jeg hadde hatt veldig lyst, men jeg vet ikke hvordan ryggen til Chicka er innen den datoen, så jeg tørr ikke ta over det. sorry.  :)
Men hvis hun ikke er frisk så lærer du veldig mye av å bare være der i hvertfall :)
Skrevet
Charlotte: Når begynte du med klikkertrening?

hehehe, ja skulle jeg også til å spørre om. Sikkert da hun traff Martine :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...