pippin Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Noen som kan? Vi skal på stand up med Cleese og gjengen.. Vi leverer og henter såklart! Vilter og rolig valp (ja faktisk) på litt over 4 mnd. Hun sover en del og jeg har planer om å slite henne ut før noen får henne, så hun ikke blir til for mye bry... Går godt overens med andre hunder, men er ikke alltid hun vet når hun skal slutte å leke, for det er jo sååååå gøy. Siter
Anette Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Om ingen rett i nærheten kan kan hun godt komme hit Hun har jo tilogmed mødt mine to. Og slutte å leke ja, godt jeg har grinder sier jeg,for Amiga vet heller ikke det Bor på Hanaborg/fjellhamar Siter
pippin Skrevet 19. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2011 Om ingen rett i nærheten kan kan hun godt komme hit Hun har jo tilogmed mødt mine to. Og slutte å leke ja, godt jeg har grinder sier jeg,for Amiga vet heller ikke det Bor på Hanaborg/fjellhamar Ja supert! Kan la det stå åpent litt til så ser vi Går sikkert greit å kjøre et stykke uansett da Siter
Anette Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Ja supert! Kan la det stå åpent litt til så ser vi Går sikkert greit å kjøre et stykke uansett da Husker aldri hvor du bor, men jeg bruker et kvarter til oslo s i bil som regel 20 min med toget. Siter
Heidihj Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Bare å ta hu med hit også Tror hun og Mayah kunne hatt det veeldig morro på jordene! Bor rett ved E18 mellom Ski og Ås Siter
Guest Michellus Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Om pappa ikke er hjemme til helga, så kan du gjerne svippe henne hit altså Siter
pippin Skrevet 19. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2011 Husker aldri hvor du bor, men jeg bruker et kvarter til oslo s i bil som regel 20 min med toget. Bor like ved Tveita Bare å ta hu med hit også Tror hun og Mayah kunne hatt det veeldig morro på jordene! Bor rett ved E18 mellom Ski og Ås Så koselig da, to polardotter leker sikkert ganske likt. Tror også de kunne hatt det morro. Gammel er Mayah nå da? Kan høre med Håvard hva han synes er lettest Siter
pippin Skrevet 19. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2011 Om pappa ikke er hjemme til helga, så kan du gjerne svippe henne hit altså Dobbelpost, men shit au.. Hvor bor dere da? Husker ikke Mange tilbud her jo! Så koselig Siter
Guest Michellus Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Dobbelpost, men shit au.. Hvor bor dere da? Husker ikke Mange tilbud her jo! Så koselig Holmlia.. Kanskje ikke det mest perfekte stedet mtp å løpe rundt da.. Men da kan jeg jo hvert fall stjele henne noen timer Siter
Heidihj Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Så koselig da, to polardotter leker sikkert ganske likt. Tror også de kunne hatt det morro. Gammel er Mayah nå da? Mayah blir 12 uker til lørdag Siter
pippin Skrevet 19. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2011 Holmlia.. Kanskje ikke det mest perfekte stedet mtp å løpe rundt da.. Men da kan jeg jo hvert fall stjele henne noen timer Hehe! Du vil bare stjele henne du ja! Hihi! Mayah blir 12 uker til lørdag Ok, da er hun nok stor nok til å herje med Mana Det er snakk om fra rundt 19 - 23/00 tenker jeg.. Dørene åpner klokken 8 så vi må finne parkering og sånt i byen. Men skal som sagt høre med Håvard Så gir jeg nærmere beskjed her Snille sonenfolk altså! Siter
Kaja Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Jeg bor i Lier med to ganske så enkle hunder (9 mnd gamle). Hun kan godt være her om ikke annet dukker opp Siter
Enits Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Jeg kan, send henne til Bergen!!! Siter
Heidihj Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Jeg kan ikke likevel ser det ut til. Tar med hundene fjells i morra og blir til lørdag kveld! Siter
ida Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Hah, jeg visste hvor alle dere som har svart i tråden bodde. TS inkludert. Ta en sonenpause, kanskje Siter
SiriEveline Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Skulle gjerne stilt opp, og setter meg også på kriseliste, tror bare ikke typen hadde blitt så glad for enda en her, etter at Yaris er begynt å gå litt på nervene hans. Siter
Anette Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Skulle gjerne stilt opp, og setter meg også på kriseliste, tror bare ikke typen hadde blitt så glad for enda en her, etter at Yaris er begynt å gå litt på nervene hans. lån amiga en dag, og se hva du liker mest, sutring eller alle morsomme påfunn og prating 1 Siter
SiriEveline Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 lån amiga en dag, og se hva du liker mest, sutring eller alle morsomme påfunn og prating Lol! Kan tenke meg det tærer på ja! Siter
pippin Skrevet 21. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2011 Å quotene forsvant...! Kaja: Takk! Skal se hva vi ordner Enits: Haha! Litt langt unna ja desverre... Hundeheidi: Ok! Kose dere på fjelltur da! Herlig! ida: Har du lusket rundt du a... AnetteH: Ikke ordnet enda nei.. Kan dere fortsatt eller? SiriE: Kanskje greit å lavær da ja, hvis typen er litt arg på Yaris.. Mana kan sjarmere altså, men hun kan være en plageånd også Er det Kaja, Misheru og AnetteH som kan da eller? Mest sannsynlig blir det vel Anette da, hvis det går bra for henne Tror det er enklest. Siter
Anette Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 kan fortsatt jeg gubben jobber overtid så jeg er alene uansett Siter
Kaja Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Ser ut som det ordnet seg, men jeg kan om det blir krise Siter
pippin Skrevet 21. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2011 kan fortsatt jeg gubben jobber overtid så jeg er alene uansett Ok, supert! Kan vi komme med henne rundt 7 vi da eller? Er det noe du vil ha med, bortsett fra tyggebein og mat? Ser ut som det ordnet seg, men jeg kan om det blir krise Takk, skal huske på det hvis det blir krise! Siter
Anette Skrevet 21. September 2011 Rapporter Skrevet 21. September 2011 Ok, supert! Kan vi komme med henne rundt 7 vi da eller? Er det noe du vil ha med, bortsett fra tyggebein og mat? tyggeben, mat, sele, bånd store planer om å gjerde to yplingene fra hverandre etterhvert Siter
pippin Skrevet 21. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. September 2011 tyggeben, mat, sele, bånd store planer om å gjerde to yplingene fra hverandre etterhvert Kan være lurt etterhvert det ja Siter
Recommended Posts