Veronica O Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Hei. Jeg har vært her før og kikket og prøver litt igjen.. kan ikke si at jeg er veldig flink og aktiv i forumer, men skal gjøre et tappert forsøk igjen Dette er go'jenta mi Nanduhria's Hasufel "Haizee". Og dette er go'gutten min Nanduhria's Celeborn "Rossi" Vi trener både rundering og lydighet og håper å klare å gjennomføre noen bruksstevner etterhvert Siter
Artemis Skrevet 14. September 2011 Rapporter Skrevet 14. September 2011 Velkommen tilbake igjen! Siter
Carina Skrevet 17. September 2011 Rapporter Skrevet 17. September 2011 Velkommen tilbake, kjekt å ha både deg og søsknene her på forumet. Siter
Guest Michellus Skrevet 18. September 2011 Rapporter Skrevet 18. September 2011 Velkommen igjen Flott med flere belgerfolk og belgere her synes jeg Siter
Veronica O Skrevet 18. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2011 Tuuuusen takk Siter
Recommended Posts