Drømme valpen Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Til å fjerne tisselukt. Hvordan gjør dere det? blander dere det ut i vann eller heller dere rett på gulvet etter å tørket opp tisset? Hunden vil slikke der jeg har smurt eddik, er det så lurt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarpeSkrotum Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Vi vasket først med vanlig grønnsåpe, for så å blande i litt eddik i 1/4 - 1/3 dels bøtte vann elns. Vet ikke om vi gjorde 'riktig', for hundene har aldri vært opptatt av plassen de har tisset i etterkant (men så har vel de 2 hundene vi har hatt tisset kun tisset 6-7 ganger til sammen også da) Tror vi bare brukte eddik 3 av de gangene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanieVålerhaugen Skrevet 12. September 2011 Rapporter Share Skrevet 12. September 2011 Her brukte vi vann med flytende omo i.. vaskemidler for klær har enzymer som tar knekken på urinlukt Bare pass på at vannet ikke er varmere enn 40 grader ellers "dør" enzymene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alidahol Skrevet 25. September 2011 Rapporter Share Skrevet 25. September 2011 Jeg har eddik på en klut eller dopapir også tørker jeg bare over! Jeg bruker helst 7%eddik, de vanlige fra idun som man kan bruke direkte i salat og sånn. Men da jeg først begynte med det, fikk jeg eddik av mamma, og det var eddikessens, altså mye mer konsentrert (35%) og da hadde jeg en kork/1 del eddik, og så seks korker/6 deler vann, slik at det ble tilsvarende den 7% eddiken man får kjøpt. Så det kan du jo prøve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts