Karine Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Er det noen som har valp og har lyst å trene og treffe andre valper? Jeg og en venninne har akkurat fått border collie valper begge to, og planlegger å møtes hver onsdag for å trene dem. Vi bytter litt på hvor vi er, men første onsdag skal vi være i Frognerparken. Hadde vært kjempehyggelig om flere med valp ble med! For mer info: http://valpekursftw.wordpress.com/ Siter
Kaja Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Jeg har litt eldre valper, men som også trenger å trene med å være rundt andre osv, den ene ihvertfall. Har dere noen "aldersgrense"? Mine er 9 mnd Siter
Heidihj Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Jeg har en valp på 10 uker, og vil være med på valpelek og treff i nærheten av Ås Siter
Karine Skrevet 9. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. September 2011 Jeg har litt eldre valper, men som også trenger å trene med å være rundt andre osv, den ene ihvertfall. Har dere noen "aldersgrense"? Mine er 9 mnd Så lenge de ikke spiser mindre valper så kan du gjerne være med! Jeg har en valp på 10 uker, og vil være med på valpelek og treff i nærheten av Ås Så bra med flere Regner med at det blir i Ås uka etter, skal si ifra! Siter
Heidihj Skrevet 9. September 2011 Rapporter Skrevet 9. September 2011 Så bra med flere Regner med at det blir i Ås uka etter, skal si ifra! Herlig! Vi er med om vi kan! Siter
Karine Skrevet 14. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2011 Hvis Kaja eller noen andre vil være med idag møtes vi ved agilitybanen i Frognerparken Siter
Karine Skrevet 19. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2011 Herlig! Vi er med om vi kan! Det blir i Ås på onsdag 18.30 - vi møtes på parkeringen ved GG.hallen . Hadde vært hyggelig om du kom! Siter
Heidihj Skrevet 19. September 2011 Rapporter Skrevet 19. September 2011 Det blir i Ås på onsdag 18.30 - vi møtes på parkeringen ved GG.hallen . Hadde vært hyggelig om du kom! Åh! Søren.. Stikker til fjells i morgen og blir borte hele uka. Blir det mer valpetrening i Ås tror du? Siter
Karine Skrevet 20. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. September 2011 Så synd, selv om fjellet hørtes herlig ut Blir om 2 uker igjen regner vi med! Siter
Heidihj Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Da skal vi prøve å være med neste gang! Siter
Kaja Skrevet 20. September 2011 Rapporter Skrevet 20. September 2011 Ås blir for langt unna for min del! Hadde helt glemt denne tråde, men nei, de spiser ikke valper Siter
Karine Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2011 Imorgen blir det på Ekebergsletta 17.45! Hvis det er noen som ikke har valper, men lyst å trene hund er de også hjertelig velkommen Tenkte vi møttes der hvor hundesonentreningene pleier å være Siter
Recommended Posts