belgerdomino Skrevet 4. September 2011 Rapporter Share Skrevet 4. September 2011 Hei! Jeg lurer på om det er noen flinke folk som har dagpass/lufting av hunder i området Larvik/Sandefjord ? Jeg har to trivelige hannhunder som blir liggende litt for lenge hjemme alene på dagen når vi er på jobb, derfor kunne jeg tenkt meg noen som kunne aktivisert de litt i mellomtiden noen dager.. Noen som gjør det eller vet av noen? Mail: [email protected] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tjorven2012 Skrevet 17. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2014 Hei! Jeg lurer på om det er noen flinke folk som har dagpass/lufting av hunder i området Larvik/Sandefjord ? Jeg har to trivelige hannhunder som blir liggende litt for lenge hjemme alene på dagen når vi er på jobb, derfor kunne jeg tenkt meg noen som kunne aktivisert de litt i mellomtiden noen dager.. Noen som gjør det eller vet av noen? Mail: [email protected] ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts