mixew Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Min svoger har kjøpt seg en øst-sibirsk laika som han har hørt er en av de minst homogene rasene, men når jeg spør ham hva det menes med det får jeg ingen forklaring. Kan noen her være så snille å opplyse mitt "blonde" hode om hva dette egentlig går ut på? Siter
tm100021 Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 En lite homogen rase vil jo bety at det kan være store sprik utseendemessig innenfor rasen. Mer om den rasen og hvordan det er med homogent i den aner jeg ikke Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Høyst sannsynlig betyr det at hundenes utseende innad i rasen kan variere veldig. Siter
Heidihj Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Det betyr at det er veldig store forskjeller innenfor individer og linjer på rasen Siter
mixew Skrevet 4. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2011 Tusen takk til dere alle sammen Siter
Maria Skrevet 4. September 2011 Rapporter Skrevet 4. September 2011 Homo = likt, hetro = ulikt. Så hundeheidis forklaring stemmer nok. Først tenkte jeg at det ble feil, men så nå du skrev MINST homogene rase. Siter
Recommended Posts