Baby Skrevet 18. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2006 Beklager å måtte si det, men.... Jeg kommer ikke likevel jeg. Robin er ikke vaksinert enda og jeg vil ikke reise fra han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Beklager å måtte si det, men.... Jeg kommer ikke likevel jeg. Robin er ikke vaksinert enda og jeg vil ikke reise fra han... Huff da... Men du er nå snill da Monica: Synd det også <_< Men jeg kan alltids leike fotograf, og legge ut bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Men jeg kan alltids leike fotograf, og legge ut bildene Ja gjør det, ta mange bilder å legg de gjerne ut her så vi andre får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Ja gjør det, ta mange bilder å legg de gjerne ut her så vi andre får se Men du skal jo dit? Eller? Kommer og til å ta masse bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 jepp skal dit ja, men kameraet her er litt sånn *klikk*, heh skal nå prøve å til noen bilder ivarfall da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Hvor skal det være? Vi vil også se på!!! Ser jo det er på Dora, men det er det jeg lurer på hvor er *hilsen innflytter* Hehe Bor på Nardo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Dora eller Dora hallen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Hvor skal det være? Vi vil også se på!!! Dora1. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Dora1. Jepp, men hvor i huleste er Dora? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Jepp, men hvor i huleste er Dora? Du vet hvor piren er ja? Vel, det er et digert blått bygg når du kjører mot dit Hurtigruta ankommer og forlater Tr.heim... Det står Dora1 på sida... (Er veldig dårlig til å forklare!! ) Bare send meg en PM hvis det er noe mer du lurer på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Du vet hvor piren er ja? Vel, det er et digert blått bygg når du kjører mot dit Hurtigruta ankommer og forlater Tr.heim... Det står Dora1 på sida... (Er veldig dårlig til å forklare!! ) Bare send meg en PM hvis det er noe mer du lurer på! Skal du dit? Og i tilfelle, tar du båten fra Brekstad? Da kunne jeg kanskje møtt deg på piren... (bussen min ender jo der). Eier IKKE retningssans, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Skal du dit? Og i tilfelle, tar du båten fra Brekstad? Da kunne jeg kanskje møtt deg på piren... (bussen min ender jo der). Eier IKKE retningssans, hehe... Ja, jeg skal dit, men vi kjører. Men kan jo evnt hente deg på piren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Hmm, ja.. men det er mulig jeg har med lillegutt da... Er det langt å gå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Hmm, ja.. men det er mulig jeg har med lillegutt da... Er det langt å gå da? Du må da bare ta med lillegutt! Har plass i bilen! Slipper bare av de andre og henter deg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Du må da bare ta med lillegutt! Har plass i bilen! Slipper bare av de andre og henter deg jeg! Det hadde vært helt supert! Du har plass til en sheltie også da? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 jeg skal også dit.skal se på vennina mi som skal stille den nye whippetvalpen sin Vi kjæm også med lille Chaplin;) Gleder oss masse Lykke til alle sammen:) Klem Kristin og whippetuttan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 23. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2006 Kan stille opp om noen trenger hjelp med veien osv... Men jeg går da.. =P Så kan ikke hjelpe noen som bor på KAttem feks. =P Men kan godt gå til jærnbanestasjonen(husker jeg veien?=P) og gå med folk som har tatt toget bort til dora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Noen som har program for dagen? Skulle gjerne visst når evt. sheltiene går, så vet jeg når jeg MÅ være der Det er dagens viktigste! Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Noen som kan se etter om når bernerne begynner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inu Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Noen som har program for dagen? Skulle gjerne visst når evt. sheltiene går, så vet jeg når jeg MÅ være der Det er dagens viktigste! Hehe... Programmet er visst hemmelig... det var ikke med noen rase og antallsoversikt i PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Programmet er visst hemmelig... det var ikke med noen rase og antallsoversikt i PM... Hæ?? Det var jo utrolig merkelig.. Folk må jo få vite når de skal komme dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 27. Januar 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2006 Hæ?? Det var jo utrolig merkelig.. Folk må jo få vite når de skal komme dit? Sto ikkenoe om raseantall og sånnt i min pm heller... Fikk vite av oppdretterne hvor mange schäfre som var påmeldte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar