Gå til innhold
Hundesonen.no

niraros brukshundklubb valpeshow i januar :)


MarieR

Recommended Posts

  • Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Zico var ikke lydig når jeg stilte han der i fjor han heller... han kunne ikke å stå på bordet engang. :)

hoppet og svimset i ringen..

Men det spiller ingen rolle når det er bare walpeshow. :D Det er jo ikke offisielt. :D

Zico ble forøvrig 2 beste hannhund da, sånn som han oppførte seg...

Og dommeren brukte laaang tid på å bestemme seg for 1 eller 2 plass. :D

Så still du, det er bare moro. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt lyst til å stille Chanel der for første gang:) Hun er 4 måneder den 21 januar, men det er litt skummelt da.. Hun er ikke akkurat den mest lydige valpen man kommer over.. *tenke*

synes du skal prøve å stille likevel jeg he he, det er ikke noe spesielt strengt på valpeshow og iallefall ikke på 4-6 mnd klassen, husker da jeg stilte zander på sitt første valpeshow og det var også min debut i ringen, var kjempe nervøs og hadde nesten ikke trent noe med ham, men det gikk jo kjempe bra og han ble BIR valp, så håper du prøver for det kan gå bedre enn du forventer :) uansett om man vinner eller ikke så er det jo kjempe gøy, og hundene våre er jo verdens fineste for oss uansett hva en dommer sier :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D hmm..etter nesten 10 år på skole vet jeg fremdeles ikke hvor nord er :P så lenge du finner fram så :P

Er ikke heeelt sikker da. :oops:

Jeg kjører jo fra Namsos, altså kommer fra rettning Stjørdal. ;)

Jeg vet faktisk ikke hvor midtbyen er engang jeg. :oops:

Men jeg vet å finne frem til togstasjonen da. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke heeelt sikker da. :oops:

Jeg kjører jo fra Namsos, altså kommer fra rettning Stjørdal. :P

Jeg vet faktisk ikke hvor midtbyen er engang jeg. :oops:

Men jeg vet å finne frem til togstasjonen da. ;)

husk at du ikke skal så langt som til stasjonen da :P men jeg tipper de skilter skikkelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk at du ikke skal så langt som til stasjonen da :D men jeg tipper de skilter skikkelig ;)

Men når tenkte du å komme da? Tidlig på dagen liksom? Kan jo få mob-nr mitt, så kan vi sms'e eller noe sånn når du begynner å nærme deg Tr.Heim! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når tenkte du å komme da? Tidlig på dagen liksom? Kan jo få mob-nr mitt, så kan vi sms'e eller noe sånn når du begynner å nærme deg Tr.Heim! :P

Tenkte å prøve å komme til 9 tiden eller noe. :P

Sender deg en PM med mobilnr mitt jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææ, så gøy da ;) Gleder meg til å treffe alle sammen!

Monika & Cavalita: Reiser vi sammen? Jeg vet hvor det er ;)

Zander: Næææ, skal dere også dit? Så gøy :P Blir gøy for LiLi og Zander ja :P

Ja Zander gleder seg vilt til å møte igjen LiLi :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Hyper_Bærta

Trur på og ikke minst HÅPER på at mange fra sonen kommer :thumbs: Blir morsomt for meg som er en outsider, og ikke møtt andre enn Buhund-jenta, wesminster og SD og møte mange andre også =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur på og ikke minst HÅPER på at mange fra sonen kommer :thumbs: Blir morsomt for meg som er en outsider' date=' og ikke møtt andre enn Buhund-jenta, wesminster og SD og møte mange andre også =P[/quote']

*kremt* Bina *kremt* :D gleder meg også til og treffe dere igjenn :) traff jo noen av dere på hundefestivalen i sommer :D håper nordlendingen ikke kommer til dora ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Litt av problemet er at om man avler renrasede hunder så får man konsekvenser i det at man ikke får registrert valpene, mens med blandingshunder så er det litt mer "fritt frem". Dessverre. Og det er lite man kan gjøre så lenge hundene har tilgang til mat, vann og ly, og får det tilsynet de har behov for helsemessig.
    • Hei.. Jeg blir så frustrert.. Noen jeg så hadde valper liggende ute på finn i starten av året (valpene født i Desember), har nå parret tispa igjen på første løpetid etter forrige kull, dette skjer så ofte og jeg blir kvalm! Er det virkelig ingen lov som skjermer de stakkars tipsene for sånt? De blir jo brukt som pengemaskiner. "Oppdretter" får søte små valper og itillegg så tjener de GODT på det, vinn vinn tenker de..  Ikke bare skal de ha nytt kull, men rett etter å solgt valpene fra forrige kull så ble både mor og far (de eier begge selv) lagt ut for omplassering på finn, dette ett eller annet vås om at de skulle bruke tid på Gud og hadde blitt frelst og blabla. Jeg blir helt paff.. Men viser seg jo at hundene aldri ble omplassert allikevel for nå har de lagt ut ny annonse om at de venter valper i August, fra samme tispe og hannhund... Har forresten screenshot fra annonsen til forrige kull. Er det lov å holde på sånn? Rådrift på tispa for at de har funnet ut at de tjener gode penger på det?!  Gjelder forresten Malamute/husky blanding, hvite hunder, du finner de på finn 🤪
    • Takk for tipset, fikk plass så nå får vi testet ut<3
    • Hei! ☺️ Er det noen her som forer med Dyrisk? Er dere fornøyde?
    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...