Baby Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Jeg skal bestille halsbånd til hundene mine på nett. Balder er 45 cm og Baby er 52 cm rundt halsen. Hvilken størrelse bør jeg da bestille til de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayKs Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 S er 30-45 så de trenger kanskje M Iallefall de jeg har sett størrelsen på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Nå tenker jeg i Cm altså... S, M, L osv er ikke det samme i alle merker heller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayKs Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Sorry... men du vet jo hvor breie de er rundt halsen er det ikke bare å bestille den det nærmeste størrelsen i cm? Jeg tar sikkert feil i noe nå for jeg skjønte ikke det helt...Dumt at jeg ikke kunne hjelpe, håper noen andre kan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Casper er 46 cm rundt halsen - og jeg pleier bestille halsbånd som er 50 cm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Casper er 46 cm rundt halsen - og jeg pleier bestille halsbånd som er 50 cm Ok, så da bør jeg gå for halsbånd som er ca 5 cm større enn halsmålet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Kan du ikke se på halsbånd de allerede har og se hva størrelsen er der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 2. September 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 saken er at datteren min har rotet bort halsbåndene de har og de de har nå passer egentlig ordentlig veldig dårlig. Også er ikke jeg hjemme heller så må få fikset halsbånd til de.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quintinus Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Jeg tror jeg ville gått for 50 cm til Balder, og 55 cm til baby (kanskje 60 cm) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts