Guest tuski Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Jeg er ny her, og har en Bichon frise gutt på vel ett år:) Dette er min første hund som bare er min egen:) Har vokst opp med hunder (oppdrett, utstilling, omplassering), men det er alltids nye tips og ideer å hente. Og kanskje kan jeg bidra med noe selv også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayKs Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Velkommen Bichon Frise er jo bare nydelige Kan du legge ut bilde av den lille tassen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Velkommen:) Vi er veldig glad i bilder her da, så håper du legger ut noen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 2. September 2011 Rapporter Share Skrevet 2. September 2011 Hei og velkommen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 8. September 2011 Rapporter Share Skrevet 8. September 2011 Vi liker lambi lamm så bare sleng med ett bilde av lammet ditt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts