Espen Skrevet 27. August 2011 Rapporter Skrevet 27. August 2011 Hei, Da er Hundesonen oppgradert til nyeste versjon. Vi har ett fått ett litt forandret utseende som skal være simplere og enklere å bruke. For øyeblikket vet vi om 2 stk feil. 1. Det er tull med bildene/avatar til noen brukere. Dette er meldt fra til forumleverandøren som skal fikse dette. 2. Noen steder mangler oversetting. Det jobbes med å oversette rundt omkring. Ser du andre feil eller har synspunkter, si ifra i Tilbakemeldinger.
Espen Skrevet 27. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. August 2011 Det har også kommet en ny funksjon som heter Member Map. Her kan du legge inn bosted. På denne måten blir det enklere å planlegge hundetreff. Det er selvsagt helt frivillig å bruke denne.
Recommended Posts