HeleneFS Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Det er sikkert noen av dere som husker meg, jeg tok meg en periode vekk ifra sonen fordi det ble litt for mye for meg og jeg slettet tråden om småen min. Nå er jeg tilbake, jeg savnet sonen, det skal jeg ikke nekte for Så her kommer om min lille Thia. Thia sitt stamtavlenavn er "Passa På Working Girl" hos Kennel Passa På, hun ble født 23/10-10 og har fargen hvete. Hun skal brukes i ustilling og Agility. Thia's stamtavle (ikke noe voldsomme greier): Her kommer litt bilder av henne så langt: 4,5 uker 6 uker 7,5 uker (da jeg fikk henne hjem) 8 uker 9 uker 9,5 uker 12 uker (3 mnd gammel) 13 uker 16 uker (4 mnd gamml) 18 uker, første valpeshow Thia ble 2. beste tispevalp etter oppdretter sin tispevalp 5mnd Måtte trekke en melkehjørnetann 6 mnd , øver til utstilling potekutt 7 mnd, nappet til valpeshow nr 2 Thia ble 3 beste tispevalp etter oppdretter sine tispevalper 8 mnd 9 mnd, på vei til første voksenutstilling på Nesbyen Slik så hodet hennes ut da (stelt): Resultat: Beste junior tispe, excellent og eneste med CK. Etter utstillingen måtte jeg nappe henne i ansiktet pga dårlig pels, slik ser hun ut i dag: Det er én måned til neste utstilling, så jeg håper pelsen kommer ut igjen. Ellers så begynner vi på grunnleggende agilitykurs neste uke. Det gleder jeg meg til. Dette følte jeg ble en fin begynnelse, bare spør om dere lurer på noe! PS, jeg napper for det meste selv, men har fått mye oppfølging av oppdretter. Tar gjerne imot andre strihår som prøveprosjekter, spesielt Cairn. Siter
Vimsan Skrevet 22. August 2011 Rapporter Skrevet 22. August 2011 Wiiih! välkommen tillbaks Thia är bara sååå söt älskar den flygbilden över isen! Du tar så fina bilder av lille terrierfrökna din. Glädjer mig till att följa er, grattis med fina resultat hittils och lycka till vidare Siter
KayKs Skrevet 23. August 2011 Rapporter Skrevet 23. August 2011 Velkommen tilbake Thia var bare utrolig nydelig Siter
Toril Skrevet 23. August 2011 Rapporter Skrevet 23. August 2011 Cairn er en herlig rase,og frøkna var helt nydelig Siter
HeleneFS Skrevet 23. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2011 Wiiih! välkommen tillbaks Thia är bara sååå söt älskar den flygbilden över isen! Du tar så fina bilder av lille terrierfrökna din. Glädjer mig till att följa er, grattis med fina resultat hittils och lycka till vidare :wub: Takk Vimsan, du e alltid så go og snill du! Velkommen tilbake Thia var bare utrolig nydelig Tusen takk for det Cairn er en herlig rase,og frøkna var helt nydelig Tusen takk Jeg synes også Cairn er en super rase, dette er min første, men det kommer nok fler Siter
HeleneFS Skrevet 23. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2011 Velkommen tilbake Takk Anette Siter
Heidihj Skrevet 23. August 2011 Rapporter Skrevet 23. August 2011 Velkommen tilbake! Hun er jo så søt! Siter
HeleneFS Skrevet 23. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 23. August 2011 Velkommen tilbake! Hun er jo så søt! Tuuuusen takk, jeg er selvfølgelig helt enig, hehehehe. Velkommen tilbake Tusen takk Veldig fin hund! Takk Siter
LilleZara Skrevet 24. August 2011 Rapporter Skrevet 24. August 2011 Så morsomt! Jeg tenkte faktisk på deg for bare en liten stund siden,og lurte på hvor du var blitt av Sprøtt altså... Uansett,velkommen tilbake! Thia har blitt en skikkelig flott jente! Siter
HeleneFS Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2011 Så morsomt! Jeg tenkte faktisk på deg for bare en liten stund siden,og lurte på hvor du var blitt av Sprøtt altså... Uansett,velkommen tilbake! Thia har blitt en skikkelig flott jente! Det gledet meg veldig å høre! Så kjekt å bli tenkt på, hehe Og takk for det Siter
Hermes Skrevet 25. August 2011 Rapporter Skrevet 25. August 2011 En herlig og tøff jente! Hermes er jo også veldig glad i henne - litt for glad, kanskje? Må lære gutten min litt manerer rundt jentene, tror jeg. Siter
HeleneFS Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2011 En herlig og tøff jente! Hermes er jo også veldig glad i henne - litt for glad, kanskje? Må lære gutten min litt manerer rundt jentene, tror jeg. Hehehe, ja, han liker henne tydeligvis godt Håper bare hun lærer seg å si ifra selv, da hadde han nok sluttet ---- Ellers så kan jeg gladelig informere om at meg og Thia har fått plass på Bodil Mehl Vik sitt grunnleggende agilitykurs som går over 8 uker. Vi begynner neste onsdag og SOM vi gleder oss!! Jeg har hørt mye bra om henne og håper virkelig vi kan lære oss litt skikkelig agility, hihi Nå er Thia forresten akkurat rundet 10 måneder! For å feire dro vil til oppdretteren i dag og de lærte meg noen nye nappetriks 1 Siter
HeleneFS Skrevet 18. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Da var det på tide med en oppdatering i anledning 1års dag på søndag. Tenk at veslejento begynner å bli stooooor. Nynappet og klar for å entre livet som 1 år: Siter
rottmaneier Skrevet 18. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 18. Oktober 2011 Så fin! Naboen har en slik en, men den er langt ifra like fin Siter
HeleneFS Skrevet 11. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2012 Så søt hun er! Fortsatt like nuddelig Så fin! Naboen har en slik en, men den er langt ifra like fin Glemte å svare på de postene her, tusen takk alle tre ---- Thia er nå 13 mnd, hun har pause fra utstillingsringen da vi aldri klarte å oppnå mer enn excellent og "takk for i dag" hvis man ser vekk ifra den ene gangen hun fikk ck. Grunnen til pausen og at hun aldri kommer videre er fordi pelsen hennes vokser så VANVITTIG tregt og brystet er ikke LITT så bra som det burde ha vært. Så jeg bruker dette året på å jobbe opp pels på henne og satser på å stille henne ut i september 2012. Her er paracord kobbel, laget av PsychoLynx her inne (om jeg skrev det rett) hode vokste ut igjen, men har nettopp skamnappet det enda en gang pga pelsen er skikkelig dårlig. Har snakket med proffe nappere og de sier det ikke er uvanlig, jeg må bare nappe enda oftere for å få den strie tette pelsen jeg vil ha. Har samme problem med bena. oppstilling, jeg er veldig misfornøyd med den franske fronten! potene er alt for utoverdreid og det VET jeg vi kommer til å bli tatt for. slik ser hun ut i dag, etter ukentlige napperunder Siter
MegaMarie Skrevet 11. Februar 2012 Rapporter Skrevet 11. Februar 2012 Flotte Thia! Skal du ikke stille ut i morgen eller på Manger? Du vet, de fleste er ikke fult utvokst alle veier når de stilles ut som junior og unghund. Siter
HeleneFS Skrevet 11. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Februar 2012 Flotte Thia! Skal du ikke stille ut i morgen eller på Manger? Du vet, de fleste er ikke fult utvokst alle veier når de stilles ut som junior og unghund. Nei, men når oppdretteren stiller en kjempeutviklet junior gidder jeg faktisk ikke stå bak de hver eneste gang Thia er ikke bra nok, og det har jeg innsett. Hadde ikke han stilt sin hadde jeg nok stilt min Siter
HeleneFS Skrevet 15. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Mai 2012 Thia er omplassert og nedgradert til turkompis (pensjonert fra utstillingsringen) av forskjellige grunner. Tråden kan stenges Siter
Recommended Posts