Teserere Skrevet 21. August 2011 Rapporter Skrevet 21. August 2011 Har hatt en superkoselig dag! Kort oppsummert: 3. plass i både hopp og agility, og 1. plass i lag Selvom vi var det eneste laget, så kom jo faktisk alle gjennom uten å diske I agility fikk vi 1 riv, 1 slalomfeil, og 1 feil jeg ikke finner ut av. Aïda hadde god fart som vanlig, men det var den der slalomen da... I hopp gikk hun suverent, og endelig klaffet slalomen , men da måtte hun selvfølgelig vegre på tunellen av alle hindre men det kan vel skyldes dårlig føring fra min side! Kun den ene vegringen, og super fart Lagbanen var en morsom klasse to bane Der fikk vi så mye feil som vi aldri har fått før, totalt 25 feil + tidsfeil Riv, kontaktfeil og masse vegring i slalomen, den hersens slalomen Men gøy var det fordetom! Er så stolt av å være på lag med Camilla, Anette og Katharina Og jaggu ble det jo 2 staffer på pallen denne helgen også, det er jo bare sååå morro! Filmer kommer, må bare finne ut hvordan jeg legger de ut... Skrytebilder: Stolt fører med agilityrosetten: Sliten Aïda med dagens fangst: Siter
Troika-09 Skrevet 21. August 2011 Rapporter Skrevet 21. August 2011 Så moro og såå fine rosetter! flinke jenter det! Siter
Kaja Skrevet 21. August 2011 Rapporter Skrevet 21. August 2011 Flinke var dere! Vi fikk ikke sett siste løp da regnet kom å tok oss og vi dro til bilen :rolleyes2: Siter
Irenen Skrevet 21. August 2011 Rapporter Skrevet 21. August 2011 (endret) *Slettet: postet innlegget i feil post* Endret 21. August 2011 av IreneN Siter
Teserere Skrevet 21. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. August 2011 Syns da jeg leste noen agilityresultater der og jeg? Her kommer en film fra oss i H1M (hopp 1 mellom). Siter
Recommended Posts