Gå til innhold
Hundesonen.no

Åpne for Tapatalk på hundesonen?


Recommended Posts

Det finnes en applikasjon til iPhone, som heter Tapatalk. Denne gjør det lettere å bruke forum via iPhone.

For at tapatalk skal virke, må admin (eller noen andre med tilgang) installere et lite tillegg på forumet.

Er det mulig at dette gjøres for hundesonen også?

Er visstnok en ganske smal sak, og her står det hvordan det gjøres :)

http://www.tapatalk.com/plugin.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobilversjonen av hundesonen suger mildt sagt, er derfor jeg spør om det er mulig å innføre tapatalk (det er noe helt annet enn mobilversjonen)

Anette: har ikke fått iPad'en enda, så det vet jeg ikke..

Espen ser vel tråden etterhvert eller så skal jeg pirke på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen ser vel tråden etterhvert eller så skal jeg pirke på han.

Du kan ikke prike i han med det samme, så slipper vi å vente?

Om det lar seg gjøre, så skulle det være raskt gjort :)

Synes ikke mobilversjonen ER så ille, jeg? :icon_confused:

I forhold til hva forumet presterer via PC, så vil jeg si at den er bæææææææææææææd :D

Vil nok være langt bedre via tapatalk..

Men er ikke noe i veien for å bruke mobilversjonen, er jo bare å ikke laste ned app'en det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja bare å velge helt nederst på siden :) jeg vet jeg orker ikke fullversjon på Mobilen, synes nå mobilversjonen er helt grei. Espen er poketipoke men vet ikke om han har sett det :)

Fullversjon står det nederst.

Her så hjelper det ikke å trykke på fullversjonen... Samme med om jeg går inn på mobilversjonen så kommer jeg ikke tilbake på fullversjon på vanlig pc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Men kanskje gjøre noe så det fungerer hos oss også? Jeg går ikke inn på sonen igjennom mobilen pga av trøbbel med å få fullversjon senere.

"Problemet" er at om du velger fullversjon på mobilen din, og velger tilbake til mobil ol kan du lett få mobilversjonen på sonen. Fordi det blir rot. Men om du sliter med at du ikke får mobilversjonen på mobilen din, så burde du fjerne cookies og da pleier sonen å komme i mobilversjon.

Om problemet ditt er å få fullversjon på pcen fordi du åpner i fullversjon på mobilen, så har det hittil bare fungert å enten poke meg så fikser jeg det, eller trykke fullversjon nederst på websiden. Istad gikk jo jeg til fullversjon og tilbake til mobil på mobilen min, på pcen fikk jeg da mobilversjonen og trykte fullversjon og det fungerte.

Men får se da om tapastalk gjør at det er noe bedre etc. Må få tak i Espen først bare :)

Eneste jeg "mangler" i mobilversjonen av sonen er multisitat. Man har jo PM, medlemmer, forumet og vis nytt innhold. Men som sagt, du kan klikke deg til fullversjon på mobilen men det kan lett bli rot med at du får mobilversjon på pcen og da må man poke meg.

Sånn,lang rar forklaring uten forklaring :blink:

Det finnes en applikasjon til iPhone, som heter Tapatalk. Denne gjør det lettere å bruke forum via iPhone.

For at tapatalk skal virke, må admin (eller noen andre med tilgang) installere et lite tillegg på forumet.

Er det mulig at dette gjøres for hundesonen også?

Er visstnok en ganske smal sak, og her står det hvordan det gjøres :)

http://www.tapatalk.com/plugin.php

Jeg satt og leste litt mer på det, og det er gratis å aktivere på forumet men brukerne må kjøpe appen, ekke det litt sært a? Kan kjøpes til android og iphone. Synes jeg var passe sært, da må alle som vil bruke på mobil og få funksjonen betale for å kunne se hundesonen slik, synes jeg blir teit.

Finnes vel løsninger som er gratis som kan gi like god funksjonalitet, tenker jeg da.

Edit

Ser også på forumet dems at dte er ganske mange forskjellige småproblemer med tapastalk + ipboard som vi har. Bl. annet login, linker, youtube. Og at de driver og prøver å få tapastalk til å fungere med siste versjon av ipb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og leste litt mer på det, og det er gratis å aktivere på forumet men brukerne må kjøpe appen, ekke det litt sært a? Kan kjøpes til android og iphone. Synes jeg var passe sært, da må alle som vil bruke på mobil og få funksjonen betale for å kunne se hundesonen slik, synes jeg blir teit.

Finnes vel løsninger som er gratis som kan gi like god funksjonalitet, tenker jeg da.

Edit

Ser også på forumet dems at dte er ganske mange forskjellige småproblemer med tapastalk + ipboard som vi har. Bl. annet login, linker, youtube. Og at de driver og prøver å få tapastalk til å fungere med siste versjon av ipb.

Men du må ikke blande tapatalk og mobilversjonen. Er ikke slik at mobilversjonen forsvinner selv om man installerer tapatalk...

Er ikke mange kronene man må betale (21,-), så de som ønsker å kjøpe dette programmet gjør bare det. De som ikke ønsker å kjøpe det, lar bare være :innocent:

Det er gratis for forumet å installere denne applikasjonenn som muliggjør bruk av tapatalk, og da tenkte jeg at det var fint om sonen aktiverte dette, så er det mulig å bruke for oss som bruker tapatalk allerede til andre forum :)

Selv om det finnes andre program som også kan kobles opp mot sonen, som kanskje er gratis, så kan man vel koble opp tapatalk også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...