Dixie Skrevet 21. August 2011 Rapporter Share Skrevet 21. August 2011 Fikk lyst til å kjøpe meg en sånn? Den sengen var jo NYDELIG! Men så på hooks.no, og den var jo litt stor for en liten toypuddel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2011 De har vel i flere størrelser? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 21. August 2011 Rapporter Share Skrevet 21. August 2011 Vanlig busspris til Malvik, vis det blir det samme som porto såe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. August 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. August 2011 Vanlig busspris til Malvik, vis det blir det samme som porto såe.. Jeje... betaler nesten heller porten enn å sitte og bli kvalm på en buss mer enn jeg trenger Hadde vel forsåvidt blitt gratis egentlig da, skal skaffe meg månedskort... må bare få semesterkortet først. Treige ntnu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Biaer er ikke lukissikre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 28. August 2011 Rapporter Share Skrevet 28. August 2011 Jeg gikk lenge og så på seng til Lady, hadde funnet en men hadde aldri råd. Så kom samme type, men sannsynligvis med en annen kvalitet på salg på Europris. Men bedre enn den gamle sengen uansett, for den har hun hatt siden hun var valp og må ligge sammenkrøllet. Uansett så foretrekker hun å strekke seg i min seng, sofaen eller recliner foran enhver seng. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar