Gå til innhold
Hundesonen.no

melde inn i flere hundeklubber

LinL

Recommended Posts

Skrevet

Hei. Jeg er medlem i norsk pinscherklubb, men har også tenkt å melde meg inn i lillehammer brukshundklubb, fordi vi skal gå kurs der i år. Nå er jeg på nettsiden til nkk for å melde inn, men får det ikke til. Noen som vet? Det går vel an å være medlem i mer enn en klubb? hjølp!

Skrevet

Det skal ikke være noe problem det. Logg inn på NKK, velge "medlemskap" eller noe sånt? Jeg har ivhertfall meldt meg inn i altfor mange klubber, uten problemer... ;)

Skrevet

Jeg prøver, men når jeg skal registrere kommer det opp at jeg allerede er registrert, og at jeg må bytte medlemsskap ellernoe :P æssj

Skrevet

Logg inn på "Min side" på NKK.no, velg "Klubbmedlemskap" på "bokmerke" øverst, og "Endre klubbmedlemsskap". Da kommer du inn på Medlemsservice der du må skrive inn medlemsnummer og pin-kode. Der kan du igjen gå inn på "Endre medlemsskap", og søke i klubber basert på bosted, f.eks.

Skrevet

Jeg er meldt inn i eh... 5 klubber.

Jeg går bare til endre medlemskap og logger inn med nummer og pin og leter frem klubben der :)

Skrevet

Send en mail til hundeklubben så ordner de det for deg. :)

Tror ikke de kan det lengre? Man må inn på nettsiden og årne selv, evt på tlf med NKK.

Skrevet

Jaaa, jeg fikk det til :P Jeg var bare litt teit, dreiv å snusa på feile sider :P Men nå er vi meldt inn, og gleder oss til grunnkurs i sept :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...