Gå til innhold
Hundesonen.no

Tilbyr du hundepass, så kan jeg tilby det samme tilbake:)


miemichelle

Recommended Posts

Hei igjen alle sammen! :)

Jeg trenger stadig vekk hundepass for noen dager så er det noen som kan stille opp så si ifra:) Jeg kan betale eller tilby hundepass tilbake, såfremt hundene går overens:)

Kan jo også legge til at jeg har en spesiell dato jeg trenger pass i første omgang: tors 1.september- søndag 4.september. Da for min Xolo tispe på ett år, snill jente men usikker på fremmede menn i begynnelsen.

Vanligvis er det alltid min Xolo MED PELS som trenger pass. Hun er ei tispe som elsker å leke og leve livet. Hun blir fòret med Norwegian Polar hundemat, og sover vanligvis i bur om natten. Veier 20kg og kommer alltid overns med andre hunder.

Noen som kan stille opp nå eller da? Pris blir vi enige om, eller evt hundepass tilbake.

Håper på positiv respons!

Hilsen fra Michelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i Horten og kan kanskje passe henne om du ønsker det, forutsatt at det ikke er løpetid (har en hannhund) og at hun går greit i lag med tispa jeg har (som kan være dominant).

:)

Ja jeg vil veldig gjerne takke ja til det tilbudet:) Naya har ikke forventet løpetid før om en og en halv måned. Skulle hun alikevel få løpetiden tidligere (som jo er lite sannsynlig men) så kan jeg få broren min til å kjøre Naya til ei annen i Larvik i krisetilfelle. Det skulle ikke bli noe problem:)

Gemyttet til Naya er at hun er veldig underdanig, hun reiser bust fordi hun er usikker før hun får hilse. Men når hun skjønner alt er bra blir hun roligere. Jeg har i hvert fall ikke til dags dato opplevd at hun ikke har gått overns med tisper og hanner, fordi hun vil de ikke noe vondt. Og da ordner det seg jo:) Naya har også et godt språk så det er sjeldent hun blir misforstått av andre hunder feks under hilsing.

Hun er ei veldig grei hund, men som sagt trenger hun tid på seg til å bli kjent med menn;)

Om du vil kan vi også møtes (feks tatt en tur med hundene løse) før jeg reiser, for å se om hundene går overens osv? Jeg bor forresten i Sandefjord:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut. Jeg jobber ikke, så har gode muligheter til å passe Naya, så lenge hun går greit med mine. Nå har ikke jeg lappen da, det er vel det eneste problemet for min del. Jeg har samboer, men han er hundevant, så det går vel. Jeg tror det kan være lurt å la hundene hilse litt, det gir jo en pekepinn om hvordan de går i lag :)

Begge mine er sosiale hunder. Hannen, er bare 6 mnd, så han er selvsagt veldig leken av seg. Tispa er i grunn grei, men er en sånn type tispe som ikke nødvendigvis lager bråk, men svarer om noen andre bråker med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok, skal se hva jeg får ordnet med kjøring en dag så hundene kan bli litt kjent i forveien:) Har du noe mobilnr så send meg gjerne det på postmelding feks:) Greit å ha på forhånd.

Også lurte jeg på hva du skal ha for å passe Naya?

Utrolig lettet for at dette ordnet seg så fort, og at du kan passe Naya for meg:) Som sagt passer jeg gjerne tilbake også viss de går overns med min Russisk Toy (tenker på størrelsen) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den helgen er jeg i London, men ser ut til at du har fått ordnet det. :) Ellers er jeg fri til å passe hunder når som helst når jeg har kommet meg i orden i Askim. Men da må bikkja gå overens med katt, siden jeg har en liten pus. Har ikke hund selv, men savner det veldig mye så gjør meg ingenting å passe noen iblant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...