Eira Skrevet 25. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. August 2011 Den utstillinga gikk desverre ikke helt våres vei, så vi satser på bedre neste gang I dag var første dag på agilitykurset, og det gikk supert! Hun skjønte fort greia og syntes det var veldig gøy Siter
Eira Skrevet 31. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2011 Fikk endelig svar fra NKK i dag om HD diagnosen, og hun er A var også på regodkjenning av sauerenhet i dag, og hun gikk helt i hælene på meg da hun luktet og så sauene, så det er ingen fare for at hun skal jage dem hvertfall Legger ved et bilde av henne fra helga Siter
Eira Skrevet 1. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2011 Vi var på vår andre agility trening i dag, og det var utrolig gøy for begge to hun var kjempeflink og tok alt veldig fort! Begge instruktørene var også veldig fornøyd med henne. Vi begynte jo egentlig bare for gøy, men siden det går så bra, og begge synes det er veldig gøy, så blir det nok til at vi starter litt agility for morro skyld når vi har fullført nybegynnerkurset pluss en del treninger til, altså når ting sitter helt Siter
Eira Skrevet 4. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. September 2011 Vi var på fjellet med Eira på fredag for å trene på fugl. Hun tok stand på første rypa, og søkte bra i terrenget! Neste helg blir det jakt! Siter
Eira Skrevet 8. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2011 På agility treninga i dag kommer mer bilder i morgen! Siter
Eira Skrevet 12. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2011 Mer agility bilder Litt lek før vi begynte Treninga Over vippa for første gang Siter
Eira Skrevet 12. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 12. September 2011 Fra jakta på lørdag Siter
Eira Skrevet 29. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 29. September 2011 En liten video av en nybegynnerklasse vi startet i agility! http://www.youtube.com/watch?v=PmxqOR5l_-s&feature=channel_video_title Siter
Lola Pagola Skrevet 29. September 2011 Rapporter Skrevet 29. September 2011 Så pen hun er og ikke minst flink! Siter
Eira Skrevet 30. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2011 Så pen hun er og ikke minst flink! Tusen takk kunne ikke vært mer enig! Her er en video til av henne fra treningen i går (i HD!) http://www.youtube.com/watch?v=n7Cby_Hvxlc&feature=channel_video_title Siter
Eira Skrevet 30. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 30. September 2011 Hun var så stolt der hun satt, at hun ikke ville ned! haha Siter
Eira Skrevet 7. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2011 Eira setter seg på plass på kommando: http://www.youtube.com/watch?v=9NV_2xc4fJs&feature=channel_video_title Siter
bikkjene Skrevet 7. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 7. Oktober 2011 så vakker eira er og det er ett fint hundenavn Tenkte på navnet eira selv jeg nydelig hund Siter
Eira Skrevet 7. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Oktober 2011 Nydelig jente! Tusen takk så vakker eira er og det er ett fint hundenavn Tenkte på navnet eira selv jeg nydelig hund Tusen takk hehe, veldig fornøyd med det selv også egentlig! tok meg ganske lang tid før jeg fant det "perfekte" navnet Siter
Eira Skrevet 9. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2011 Resultatene fra ustillingen i Hamar i dag: 1 UK, 1 UKK, CK og 2 BTK veldig fornøyd med Eira i dag! bilder kommer senere Siter
Recommended Posts