KayKs Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Dette er hunden min Kajakk, eller jeg deler han med pappa Kajakk er en tre år gammel Alaska Husky som pleide å være ankerhund i hundespannet mitt Har ikke hundespann nå lengre Her er noen bilder av han Siter
Ia Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Nydelig! Er noe spesielt med polarhunder Siter
pippin Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Kjempefin! Jeg elsker AH Nydelige hunder som bare sjarmerer uansett hva Siter
KayKs Skrevet 6. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2011 Vakker gutt! Hvor er han fra? Han er fra Alta Husker ikke helt hvor i Alta han kommer fra og hvem eieren var(har rotet vekk papirene hans) Siter
Heidihj Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Han er fra Alta Husker ikke helt hvor i Alta han kommer fra og hvem eieren var(har rotet vekk papirene hans) Jøss, fra Alta. En kennel? Kjenner til flere som driver med AH i Alta. Siter
KayKs Skrevet 6. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 6. August 2011 Jøss, fra Alta. En kennel? Kjenner til flere som driver med AH i Alta. Han er ikke fra kennel, det var egentlig en tjuv parring, men ble jo fine valper ut av det Det var et kull på 6-7 valper, alle valpene var nesten helt lik Kajakk utenom en valp som var mørke brun, svart og hadde brune øyer Siter
Heidihj Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Han er ikke fra kennel, det var egentlig en tjuv parring, men ble jo fine valper ut av det Det var et kull på 6-7 valper, alle valpene var nesten helt lik Kajakk utenom en valp som var mørke brun, svart og hadde brune øyer Ah! Nydelig blei han ja Siter
idaemiliee Skrevet 7. August 2011 Rapporter Skrevet 7. August 2011 så vakker! Elsker polarhunder, er noe helt spesielt ved dem. Siter
KayKs Skrevet 11. August 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2011 Takk for mange fine kommentarer Skal ta flere bilder av Kajakk til høsten når jeg drar til Finnmarka, er litt gamle bilder.. Siter
Recommended Posts