Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Dette er hunden min Kajakk, eller jeg deler han med pappa :) Kajakk er en tre år gammel Alaska Husky som pleide å være ankerhund i hundespannet mitt :) Har ikke hundespann nå lengre :( Her er noen bilder av han :D

Skrevet

Vakker gutt! :wub: Hvor er han fra? :)

Han er fra Alta :) Husker ikke helt hvor i Alta han kommer fra og hvem eieren var(har rotet vekk papirene hans) :whistle:

Skrevet

Han er fra Alta :) Husker ikke helt hvor i Alta han kommer fra og hvem eieren var(har rotet vekk papirene hans) :whistle:

Jøss, fra Alta. En kennel? :) Kjenner til flere som driver med AH i Alta.

Skrevet

Jøss, fra Alta. En kennel? :) Kjenner til flere som driver med AH i Alta.

Han er ikke fra kennel, det var egentlig en tjuv parring, men ble jo fine valper ut av det :) Det var et kull på 6-7 valper, alle valpene var nesten helt lik Kajakk utenom en valp som var mørke brun, svart og hadde brune øyer :wub::D

Skrevet

Han er ikke fra kennel, det var egentlig en tjuv parring, men ble jo fine valper ut av det :) Det var et kull på 6-7 valper, alle valpene var nesten helt lik Kajakk utenom en valp som var mørke brun, svart og hadde brune øyer :wub::D

Ah! Nydelig blei han ja :):wub:

Skrevet

Takk for mange fine kommentarer :D Skal ta flere bilder av Kajakk til høsten når jeg drar til Finnmarka, er litt gamle bilder..:)