Gå til innhold
Hundesonen.no

Strømadapter til Iomega ekstern harddisk


Nirm

Recommended Posts

Jeg finner ikke strømadapterene mine til de eksterne harddiskene. Hvordan to stykker kan forsvinne, er meg ukjent. Men jeg har nå leita høyt og lavt etter de, og de er søkk vekk.

Er det mulig å kjøpe løse adaptere til de som ikke koster mangfoldige hundre kroner (da kan jeg jo bare kjøpe en til liksom)? Har prøvd med et par andre ledninger, men de vil ikke fungere med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må finne ut hva spesifikasjoner diskene skal ha i amp og w etc også kan du nok kjøpe multiomformer på clas. Men du er nødt til å vite special evt se på ebay etter lader men det igjen husk riktige specs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kontaktet WesternDigital direkte når adapterne på mine to eksterndisker takket for seg...

Fikk tilsendt nye adaptere kostnadsfritt..

Problemet var å få Nederlenderen eller hva det var som snakket kvasi-engelsk til å forstå hva jeg var ute etter med min kvasi-engelsk over telefon... Endte med å sende mail... :rolleyes2:

Om du spør der du kjøpte, eller kontakter iomaga så får du kjøpt...

Men er nok enklest å sikkert billigst å kjøpe på ebay...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må finne ut hva spesifikasjoner diskene skal ha i amp og w etc også kan du nok kjøpe multiomformer på clas. Men du er nødt til å vite special evt se på ebay etter lader men det igjen husk riktige specs.

Ke?? :o Nå mistet du meg. :blink:

Men det er en sånn en.

Anyone lelpe på hva jeg må kjøpe? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må finne ut hva spesifikasjoner diskene skal ha i amp og w etc også kan du nok kjøpe multiomformer på clas. Men du er nødt til å vite special evt se på ebay etter lader men det igjen husk riktige specs.

Antall watt den skal levere er det ikke så ofte oppgis lenger.

Spenning og strømstyrke derimot (altså V og A), og hvor på pinnen man skal ha hva.. (Noen har pluss i midten, andre på siden..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antall watt den skal levere er det ikke så ofte oppgis lenger.

Spenning og strømstyrke derimot (altså V og A), og hvor på pinnen man skal ha hva.. (Noen har pluss i midten, andre på siden..)

jaja, jeg skrev dette når jeg fortsatt ikke hadde spist drukket og knapt var våken og jeg tenkte nirm kom bare til å skrive hjelp fiks anette uansett :innocent:

Står faktisk watt på noen av mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...