Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow og lydighetsstevne i Larvik


Caroline

Recommended Posts

Si ifra, så får du melde på idag tenker jeg :) Vi har ikke trykket katalog enda.

Ja, det tok sin tid, jeg måtte guide alt som skulle gjøres, og det tok noen timer... Phew.

Tror du??? Da hadde jeg blitt superglad! Er det du som skal ha påmelding, eller noen andre kanskje? Iiiiih! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skal helst ikke ha for mye info igrunn :lol: Send til ninaholm@email.no

Nei, det var det da, jeg vet ikke hva jeg tenkte på. :lol: Skal jeg si noe spesielt, eller bare at jeg glemte fristen? Eller er det noe kjempelurt jeg kan si som får henne til å tenke "ååå stakkars henne, klart hun må få stille valpen sin"? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det var det da, jeg vet ikke hva jeg tenkte på. :lol: Skal jeg si noe spesielt, eller bare at jeg glemte fristen? Eller er det noe kjempelurt jeg kan si som får henne til å tenke "ååå stakkars henne, klart hun må få stille valpen sin"? :P

Det var ei som fikk melde på i går, så jeg tror ikke du trenger å smiske for å få melde på altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kuttet opp fiskekaker, for det virket som han likt det ganske godt, så da blir det spennende se om hAn digger det i morgen også, hvis ikke får vi vist frem en fjolle hund i ringen :P også satser vi på fint vær, hvertfall ikke så mye regn som det er meldt, for da kommer vi nok ikke, da må vi nok nemlig grave i gårdsplassen igjen.. Men Leo er børstet og stelt litt og vi gleder oss til en utstilling som er en svipptur unna :D enten vi klarer å få fokus hund eller fjolle hund som vil hilse på alle;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...