Gå til innhold
Hundesonen.no

EFIT anette&amiga&issi&foxi


Anette

Recommended Posts

11 - Latmannsluftet

IMG161.jpg

12 - hundene tok en frokost lur etter vi hadde vært på tur

IMG164.jpg

IMG165.jpg

13ish - mens jeg så på royal variety performence 2010

IMG163.jpg

14 - var på TAM og avtalte tid til å vaksinere hundene

15 - så litt mer på royal variety mens vi ventet på å dra

IMG166.jpg

16 - står midt i ørerens på TAM

17 - grillet hjemme med Thorstein

IMG167.jpg

Deretter så vi på Masterchef Australia og spiste middag

IMG169.jpg

18 - vi var ute og trente på et hinder deretter i hagen og lekte med tuneller ol

2011-08-01+18.08.42.jpg

19 - Viktig å leke!

IMG172.jpg

20 - var ute på tur og glemte å ta bilde, og vi holdt på å foxi til å spy :P

21 - var og handlet på butikken og fylte opp kjøleskapet

IMG173.jpg

22 - lagde namnam omelett

IMG175.jpg

IMG176.jpg

23 - er på sonen chatten, ser på masterchef og skal ut på kveldstur snart.

så der har dere en mobil efit ferie dag :P glemte å ta bilder når jeg var på tur og på tam ol :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos.. Mm, grillmat.. :)

Klør LITT i fingrene når jeg ser kjøleskap uten system, smååangst.. Hehe

Hilsen kontrollfreak!

Vi eier ikke system, for lite hyller :lol:

Han stand-up komikern der er så morsom! Royal Variety er det sånn komigreier av no slag? Kanskje vi må teste det ut her for vi er glad i stand-up show osv :D

Det er Michael McIntyre som var årets konfransier, Royal Variety Performance er et show hvert år for dronningen av england, hvor blant annet britains got talent vinneren opptrer, artister, musikaler, og en del stand up komikere. Det var vel 4 forskjellige med i år. Synes det er veldig morsomt show jeg ser på hvert år. God blanding av god musikk og stand up.

Forøvrig har vi biletter til Michael Mcintyre i manchester oktober 2012 :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Michael McIntyre som var årets konfransier, Royal Variety Performance er et show hvert år for dronningen av england, hvor blant annet britains got talent vinneren opptrer, artister, musikaler, og en del stand up komikere. Det var vel 4 forskjellige med i år. Synes det er veldig morsomt show jeg ser på hvert år. God blanding av god musikk og stand up.

Forøvrig har vi biletter til Michael Mcintyre i manchester oktober 2012 :whistle:

Aha ;) Får sjekke det ut, kanskje det er noe for oss :D Heldig du da ;) Vi skal på Stand-up med de John Cleese og gjengen i september, det gleder jeg meg til! Spent på om det blir veldig bra eller bare rart :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha ;) Får sjekke det ut, kanskje det er noe for oss :D Heldig du da ;) Vi skal på Stand-up med de John Cleese og gjengen i september, det gleder jeg meg til! Spent på om det blir veldig bra eller bare rart :lol:

John Cleese var bra de to gangene vi så han ifjor.

er lite biletter til 2012 turen til michal mcintyre forøvrig, vi slet med å finne 2 seter sammen. Så endte i manchester for da kom vi litt bedre till enn helt helt bakerst i o2 london.

Stand up til torsdag her på latter også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Cleese var bra de to gangene vi så han ifjor.

er lite biletter til 2012 turen til michal mcintyre forøvrig, vi slet med å finne 2 seter sammen. Så endte i manchester for da kom vi litt bedre till enn helt helt bakerst i o2 london.

Stand up til torsdag her på latter også :D

Det blir nok morro! :D Stand-Up er jo morro :D Ender ofte med å sette på det på litt "rolig" vorspiel osv slik at alle bare ler og har det gøy. Gleder meg! ;D Du må fortelle hvordan det var når du har sett ham live ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok morro! :D Stand-Up er jo morro :D Ender ofte med å sette på det på litt "rolig" vorspiel osv slik at alle bare ler og har det gøy. Gleder meg! ;D Du må fortelle hvordan det var når du har sett ham live ;)

om jeg klarer å lande ja :whistle: bare 1,5 år til.... :P

Vi ser på stand up flere ganger i uka her i huset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om jeg klarer å lande ja :whistle: bare 1,5 år til.... :P

Vi ser på stand up flere ganger i uka her i huset :P

Hehe! Så morro! Hadde en slik periode for en stund siden, men vi så de fleste av komikerne :P Eddie Izzard er en av mine favoritter, herregud for en mann! :lol: Hvordan han lever seg inn i rollene som både pærer og gress :lol:

Invitere sonen på Stand-Up kveld kanskje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos.. Mm, grillmat.. :)

Klør LITT i fingrene når jeg ser kjøleskap uten system, smååangst.. Hehe

Hilsen kontrollfreak!

Haha, enig! Jeg har én kjøleskapshylle, men til og med jeg klarer å holde system i matvarene mine. :lol:

Men forøvrig så det ut som en veldig behagelig sommerdag. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hahah frykter absolutt puberteten med første hannhund! Wææ!😬
    • 5 mnd og en stund er det fint. Og så kommer puberteten. Da er det ikke fred å få på et par år.
    • @maysofieer vel for tiden vår lokale gjeter-ekspert. Jeg synes det høres ut som dere har greit aktivitetsnivå, og så lenge hunden får brukt seg utenom sesongen så bør det ikke være noe stort problem.
    • Syns foreløpig den 0-4 måneder var den kjedeligste fasen 😂 Vi er ved 5 måneder nå, og jeg syns alt er mye bedre nå. Fra 2-4 måneder skal de bare tisse, sove, spise og leke. Nå kan han noen få ting, han kan gå skikkelige turer, han sover i lengre strekk, tisser ikke inne, biter egentlig mye mindre nå enn før selv om han er midt i tannfelling. Men, jeg skal være forsiktig med å si det for tidlig. Han kan enda få en periode hvor han blir en skikkelig slitsom valp/unghund 😂. Men akkurat nå flyter vi på en fin rosa sky ved 5 måneder 🥰 
    • Hei! Jeg og samboer vurderer Border Collie som neste hund. Eier pdd en finsk lapphund på 13 mnd. Ny hund blir ikke för om et halvt år. Da söster har sau og ikke mulighet til å ha hund selv, tenkte det vi det kunne värt en lösning å skaffe border collie hun kan bruke under gjetning da vi uansett hadde skaffet en hund nr 2. Vi satser på å bruke hunden til lydighetstrening, ettersök og muligens bruks i tillegg til gjeting. Det vi da lurer på er hvordan det vil gå når hunden kun brukes til gjeting om hösten. Vi må jo selvfölgelig trene gjennom vinteren men dette kan jo variere i hyppighet. Dere som har bc, hvor mye aktivisering får den ila en uke/per dag? Evt andre ting vi bör vurdere og tenke over!   Takk for alle innspill!! 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...