ida Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 Synd jeg ikke er like god på å pushe katter. Venter på bildene ti Kaja, vet hun foreviget det fantastiske hagebordet. Noen ganger er det litt godt å kunne si: "sorry, allergisk"
Kaja Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 De kommer i morgen jeg foreviget bonden også, men opp til han om han vil vises fram
ida Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 De kommer i morgen jeg foreviget bonden også, men opp til han om han vil vises fram Hæ, nei! Det er klart vi skal se gutten. Hvordan skal vi ellers få godkjent eller forkastet denne fremmedkaren?
Raksha Skrevet 1. August 2011 Rapporter Skrevet 1. August 2011 De kommer i morgen jeg foreviget bonden også, men opp til han om han vil vises fram Han har sagt det er greit, men jeg krever at bildet er ok i det minste. Miiin bonde!
Kaja Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 S Å N N. Jeg har altså satt opp en data for å så finne ut at skjermen er teit.. Alt dette for at dere skal få se bilder av bonden! Har ikke redigert noen, fordi lyset på denne dataen er rart, men det overlever dere Bildene kommer også litt hultertilbulter.. Tha Bonden og Valpis Lupin og Monica123 forelsker seg! Bonden, Raksha og Tulip Tøffeste Tindraen sier hei til Lupin Og midt oppi alt dette finner jeg søren meg en datalader i skuffen der denne dataen står, så da poster jeg disse bildene og setter meg på laptopen <3 og poster videre der
Kaja Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Endelig på min kjære laptop igjen Her kommer resten Den vakreste blå Lupin Tesh liker å bade, men fant kanten veldig skummel. Valpis var ikke enig og her prøver Rak og hjelpe Tesh oppi
Kaja Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Klarer å komme seg ut da Tulip griller Valpis tar livet med ro Tesh har lært på Renacamp hvordan Grander ter seg Det måtte lages spisebord, Raksha og Bonden på saken Vakre sosiale "feilvare" Kasko Spisebordet fungerte supert! Selvom det var noe skjevt Turtelduene og Valpis Kahlo Kasko liker Grander, her med valpis og med Tesh Kahlo lever livet! Og Kasko mente etterhvert at det var kveld
Ia Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 BONDE! Han er godkjent, frøken turteldue! Herlige bilder, så veldig koselig ut. Måtte le litt av det turteldue-bildet, synes det er litt gøy å se en sittende hund se ned på menneskene
Kaja Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Han er absolutt godkjent! Kjempehyggelig og ikke minst så det ut som han likte hunder! (VIKTIG)
Raksha Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Miiiin bonde! Endelig kom bilda! Da skal jeg snart vurdere å legge ut noen bilder av tesh sin ferie.
Kaja Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Ja, sånnsett er du treigere enn meg Rak!
Raksha Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Kan jeg stjele bildet av meg og bonden og valpis?
Mud Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Bonden jo! Jepp, godkjent. Fantastisk bilde når dere satt på krakken med valpis *ler* Så søt du er Raksha!
Raksha Skrevet 5. August 2011 Rapporter Skrevet 5. August 2011 Takk! Og takk for godkjenning, og takk loke!
TeamTwo Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Kjempefine bilder Kaja-T&C, og for et nusselig turtelduepar med gigahund i sofaen Det ser ut som en virkelig flott bonde Raksha, glad for deg
KayKs Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Kjempe fine bilder Hundene er bare helt nydelige
MegaMarie Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Hahaaha, jeg ler av de GD'ene jeg De er svære som hester jo! Nydelig par Pen bonde du har, Raksha
Raksha Skrevet 6. August 2011 Rapporter Skrevet 6. August 2011 Nydelig par Pen bonde du har, Raksha Takk, helt enig jeg.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar