Gå til innhold
Hundesonen.no

Bodø/fauske område?

tm100021

Recommended Posts

Skrevet

Ja jeg kan neste gang jeg skal kjøpe hundemat på Fauske :D:P Når det blir vet jeg ikke, men det blir i høst en gang. Spørs om det blir så mange andre med siden vi er så få her i "området", Kanskje Anniken kan, hun bor på Rognan.(ish?) Og kanskje få lurt KristinR en tur til Fauske? :)

Skrevet

Ja jeg kan neste gang jeg skal kjøpe hundemat på Fauske :D:P Når det blir vet jeg ikke, men det blir i høst en gang. Spørs om det blir så mange andre med siden vi er så få her i "området", Kanskje Anniken kan, hun bor på Rognan.(ish?) Og kanskje få lurt KristinR en tur til Fauske? :)

Supert! Bare si ifra litt før så jeg kan få det til med babypass og sånt :P Lyra og Nitro "snakket" så godt sammen :)

Skrevet

Så arti! Dette må vi få til :) Er jo litt lettere når man kan planelegge litt i forveien og finne en dag som passer for alle. Jeg kan si ifra når jeg ser at jeg begynner å gå tom for hundemat. Tror Nitro blir veldig glad for å treffe både Lyra og Lady (eller Lykke) :)

• 7 months later...
Skrevet
[quote name='Lill' timestamp='1330692500' post='1232721']
Si ifra om du vil gå tur da, jeg er i Sulis i noen dager og ut uken :)
[/quote]

Jeg er egentlig ledig hver dag, bortsett fra i morgen og søndag. :) Men må bare advare om at Lilli har vært forkjølet. Hun er i toppform nå, hostet en gang i går, men ingenting i dag. Tror hun er forbi smittefare-perioden, men du får vurdere selv når du "tør" slippe din/dine sammen med henne dersom de ikke har kennelhoste-vaksinen. :) Vi bor veldig fint til på Hjemås, det er et stoooooort jorde rett her oppe som er perfekt for lek, kanskje det kunne vært noe? Vi holder på å øver oss på å gå lengre og lengre turer, foreløpig går vi ikke spesielt langt, siden hun er såpass lita.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...