litchi Skrevet 23. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2011 Hei, jeg har tenkt til å lage eget halsbånd.. eller et halstrup altså. Og lurer på om noen vet hvor jeg kan få tak i sånne D-ringer ? :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 23. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2011 Sybutikker har gjerne det. Noen jernvarer med godt utvalg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2011 Panduro, muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 23. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2011 Jørn Jensen, Lillestrøm. Skinnlåven, Hønefoss. Sistnevnte har i hvertfall nettbutikk. Mulig JJ har fått og.. De har i hvertfall alt du trenger og litt til;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litchi Skrevet 23. Juli 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2011 Jeg brukte fantasien og fant en ting jeg kunne bruke Jeg fant noen kraftige nøkkelringer og brukte de. :rolleyes2: Her har du resultatet : Skal også brodere inn Litchi senere takk for svarene.. skal nok stikke innom å se etter d-ringer når jeg er i nærheten av de butikkene dere sier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayKs Skrevet 14. August 2011 Rapporter Share Skrevet 14. August 2011 Kjempe fint halsbånd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 14. August 2011 Rapporter Share Skrevet 14. August 2011 Kult! Flere som er kreative og har laget halsbånd til hunden? Kan vi få se...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varge Skrevet 15. August 2011 Rapporter Share Skrevet 15. August 2011 Sitter på student hybelen og diller. Dette er laget av 2mm syrefast fjærstål. Ringene er 8mm og 6 mm i indre diameter. Laget to remser med persisk mønster før jeg koblet dem sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar