Gå til innhold
Hundesonen.no

tester han grenser?


antonia

Recommended Posts

Han er nydelig trulte, så han på boxersiden innpå forumet her også :rolleyes2: Litt av en muskelkar du har der ja :D Må forresten påstå at jeg har begynt å like brukslinjene på boxeren mer utseendemessig, men er jo ikke bare utseende som skal passe inn :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nydelig trulte, så han på boxersiden innpå forumet her også :rolleyes2: Litt av en muskelkar du har der ja :D Må forresten påstå at jeg har begynt å like brukslinjene på boxeren mer utseendemessig, men er jo ikke bare utseende som skal passe inn :whistle:

Tusen takk! Jeg har virkelig fått drømmehunden jeg alltid har ønsket meg i denne karen her <3

Han er både snill, brukbar på trening, og merkes ikke i huset :D Min nye valp er etter samme mor, så jeg håper og tror at vi blir like fornøyd med ham ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda mer OT; Nye valpen min er 4 uker nå, og det nærmer seg henting, så det blir SPAMMING med valpebilder av boxer fremover :D Og så vil jeg tipse om at hvis noen er ute etter gode brukslinjer, så har kennel Enchanter's kull nå (er dog usikker på om det fremdeles er noen ledige) ;)

Den jeg har nå; Dennis-1.jpg

Æsj, så stygg :lol: Vi gleder oss ikke noe til å se valpisbilder heller :whistle:

*ironi*

Det finnes få hunder som er flottere, helt seriøst. Men da alle boxere jeg har kjent har hatt leddproblemer, er jeg litt "skremt bort" fra rasen. Vet det har blitt bedre, men dog..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så stygg :lol: Vi gleder oss ikke noe til å se valpisbilder heller :whistle:

*ironi*

Det finnes få hunder som er flottere, helt seriøst. Men da alle boxere jeg har kjent har hatt leddproblemer, er jeg litt "skremt bort" fra rasen. Vet det har blitt bedre, men dog..

Ja, det er dessverre MYE helseproblemer på rasen :( Men det HAR blitt bedre, og forhåpentligvis går man bedre tider i møte ;)

NOE er det jo på alle raser etterhvert :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...