Gå til innhold
Hundesonen.no

Mosseutstillingen

Anette

Recommended Posts

kan du sjekke når ferjene er i moss da? Må jo matche litt :P jeg må være på utstillingen senest kvart på 9, tenkte egentlig å være der til halv ni, parkere, komme seg til ring etc etc..

edit:

dere må nok ta ferja 07:30. da er dere der 8 også plukker vi dere opp og drar bort dit. neste ferje er der kvart på 9 og da rekker ingen av oss ringen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan du sjekke når ferjene er i moss da? Må jo matche litt :P jeg må være på utstillingen senest kvart på 9, tenkte egentlig å være der til halv ni, parkere, komme seg til ring etc etc..

edit:

dere må nok ta ferja 07:30. da er dere der 8 også plukker vi dere opp og drar bort dit. neste ferje er der kvart på 9 og da rekker ingen av oss ringen :P

Vi blir uansett å ta ferja så tidlig at vi er på utstillingsområdet en halvtime før det starter, altså at vi er der rundt 08:30. Det er mulig at min far kan kjøre, men det er ikke avklart enda. Hadde vært kjempe fint om dere kunne plukket oss opp i Moss, evnt i Horten. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir uansett å ta ferja så tidlig at vi er på utstillingsområdet en halvtime før det starter, altså at vi er der rundt 08:30. Det er mulig at min far kan kjøre, men det er ikke avklart enda. Hadde vært kjempe fint om dere kunne plukket oss opp i Moss, evnt i Horten. :D

har 0 sjangs i horten :P (vi kommer jo fra feil side vettu)

Men tar dere 07:30 ferja henter vi dere 8 på kaia i moss :)

si ifra litt før så jeg vet da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På programmet står det finsk lapphund valp og finsk lapphund, samt en rekke andre raser, på både valp og voksen finsk lapphund, står det start kl 10,når er det lurt å være der da? Og betyr det at vi skal gå i samme ring og samtidig som de voksne? Nybegynner på dette her.. Og hva er det lurtå ha med av ting om man trenger noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidene som står i PM er bare oppmøtetiden. Så du går ikke samtidig med de voksne, de har bare samme oppmøtetid som deg slik at de er klare til å gå rett i ringen når valpene er ferdig :)

Så først er det valper, også er det voksne. Greit å være der litt før oppmøtetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal. Reiser torsdags morgen herfra og har hytte fra torsdag til søndag. Reisefølge mitt har fått lungebetennelse så nå ser det ut som om jeg må reise alene. :( Hvis hun ikke er bedre til i kveld/morgen tidlig og noen skal bortover eller bare har lyst til å være med for turen sin del så kjører jeg og har hytte hele helgen. Jeg kan også være behjelpelig med å hente på fergen og kjøre til utstillingen hvis noen trenger det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, da er det avklart at reisefølge ikke kan ha oss med på lasset. Faren min kunne ikke kjøre da han har båtvakt den helgen.

Finnes det noen her som kunne plukket oss opp i Moss? Må være nærmest bombesikkert, for jeg gidder ikke stå i Moss og motta beskjed om at nytt reisefølge plutselig ikke kan dukke opp. Har på en måte mistet litt tillit til fremmendt reisefølge, men gir det en sjanse til om noen vil ha oss med på lasset søndag 31.juli.2011.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilige de var! :) nå begynner jeg å merke at jeg gleder neg veldig til Leo sin første utstilling, blir spennende uansett hvilken kritikk han får. Og heldigvis for neg har samboer godtatt at det er han som skal få stille han ut, de har best kontakt på akkurat sånne ting nemlig :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre valpen min ble BIR, men fikk ikke sånne det var bilde av lengre opp. Var kanskje for spesielle raser?

Gleder meg alt til neste helg og neste utstilling :)

Gratulerer! :) Min klump ble også BIR, men fikk heller ikke sånn det var bilde av, fikk vom og hundemat pølse og krus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...