SHAkela Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Skrevet 20. Juli 2011 Akela er en Siberian Husky, ble født 03.07.10, og er nå 1 år. Bruker henne til snørekjøring og lignende, og skal trolig prøve henne i spann også. Holder også såvidt på med agility med henne Hun er en livlig og morsom tispe man aldri går lei av! En komiker av egen rase..bokstavelig talt Siter
pippin Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Skrevet 20. Juli 2011 Nydelig! Har siklet på SH en stund, selv om jeg endte opp med AH.. Herlige hunder! Siter
SHAkela Skrevet 20. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Juli 2011 Nydelig! Har siklet på SH en stund, selv om jeg endte opp med AH.. Herlige hunder! Takk! Siter
Heidihj Skrevet 21. Juli 2011 Rapporter Skrevet 21. Juli 2011 Flott, flott, flott! Blir nok en siberian på meg også etterhvert Herlig rase! Siter
SHAkela Skrevet 21. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juli 2011 Nydelig frøken! Takk! Flott, flott, flott! Blir nok en siberian på meg også etterhvert Herlig rase! Ja, det er absolutt en utrolig flott rase! Siter
Recommended Posts