Gå til innhold
Hundesonen.no

Trening på Berskau/Eknes

Monica123

Recommended Posts

Skrevet

Tenkte at det er en del som har ferie for tiden og kanskje er hjemme så derfor kanskje vi kan få til en sonetrening i Drammen? Om vi blir mange er nok Berskau best og blir vi få kan vi ta det på Eknes ungdomskole.Så hvem kan hvilke dager?

Skrevet

Bomper opp denna jeg for det må vel være noen som har lyst til og trene i sommer eller har all de små fått ferie :whistle:

Skrevet

Litt travelt uka som kommer, men mulig jeg får lirka det til på et vis.

Er ihvertfall opptatt hele mandag og tirsdag. Kan muligens onsdag eller fredag på dagen.

Skrevet

Denne uka er jeg på fjellet, men kommer hjem tirsdag om en uke, og har da fri fram til mandag. Ellers kan jeg på kveldstid mye av sommeren :)

Skrevet

Siden det er meldt regn hele uka og de fleste er borte i helgen prøver vi igjen neste uke så sleng dere på :D Hvem kan og når?

Skrevet

Jeg kan kanskje på fredag. Kommer litt an på når besøket nordfra kommer. De visste ikke helt sikkert enda...

Skrevet

Jeg kan så og si hver dag, men kommer i såffal for det sosiale uten stresshund...:P Statser på å låne Arla :wub: (hih)

Selvsagt kan du få låne Arla og kosemose så mye du vil :lol:

Skrevet

Klokka 1? Jeg kan hele dagen i grunn, så spiller ingen rolle. Da kommer jeg med Elwira og Yaris, er barnevakt for Siri :)

Skrevet

Jeg har sagt ifra til et par andre at det blir trening på eknes ungdomskole kl.13.00 på torsdag :)

Hvem kommer fra sonen?

Tine med Nana, Loppa, Tintin og Cookie

Skrevet

Eknes Ungdomsskole på torsdag klokken 13.00.

Hvem kommer fra sonen?

Tine med Nana, Loppa, Tintin og Cookie

Kaja uten hund

Heidi med Elwira og Yaris

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...