Synnikken Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 *fnis* Jeg skal ni dager til hønefoss, skal passe hunder. Kommer ikke til å snakke med andre enn meg selv + jeg får besøk av to parringsfolk, så må ha klær så jeg kan se normal ut og. Hverfall.. hva trenger jeg av jakker? Hvor mange bukser? Gensere? topper? Jeg er rett og slett en pakkomania, men tenkte kanskje sonenmammaene/guruene hadde tips? Jeg har mulighet til å vaske klær, så det er ikke noe problem sånn sett. Jeg er liksom kjent for å pakke 25 kg klær til 7 dagers sydenferie
edlitam Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 http://www.yr.no/sted/Norge/Buskerud/Ringerike/H%C3%B8nefoss/langtidsvarsel.html regntøy kanskje :rolleyes2:
tm100021 Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 http://www.yr.no/sted/Norge/Buskerud/Ringerike/H%C3%B8nefoss/langtidsvarsel.html regntøy kanskje :rolleyes2: :lol: Godt du er fra bergen, kommer til å føle deg hjemme
Synnikken Skrevet 4. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Støvlene skal få være med ser jeg
MonicaT Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 - Regntøy (bukse og jakke) - Vanntette sko - Normale sko - Tur bukse x 2 - Joggebukse/innebukse - Tynn fleece jakke - Tur topper ( singlet om varmt, tskjorte, genser) - Ola bukse og normal topp når du får besøk Ville jeg ha pakket.
Lotta Skrevet 4. Juli 2011 Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 - Regntøy (bukse og jakke) - Vanntette sko - Normale sko - Tur bukse x 2 - Joggebukse/innebukse - Tynn fleece jakke - Tur topper ( singlet om varmt, tskjorte, genser) - Ola bukse og normal topp når du får besøk Ville jeg ha pakket. Siden jeg er i kategorien "mamma" så vil jeg nok minne deg på å ta med nok undertøy og strømper til å skifte hver dag også
Synnikken Skrevet 4. Juli 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2011 Siden jeg er i kategorien "mamma" så vil jeg nok minne deg på å ta med nok undertøy og strømper til å skifte hver dag også Driver å vasker klær nå Så skal nok ordne seg den veien og ja Jeg eier ikke regnbukse eller turbukse
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar