Gå til innhold
Hundesonen.no

Tips til hvor kjøpe ny mobil


Renate A

Recommended Posts

Uff, min gode gamle Ericsson begynner å si takk for seg og jeg må nok kjøpe meg en ny mobil :icon_cry::bye:

Den jeg har nå er som sagt gammel og den fikk jeg med en "pakke" hvor jeg fornyet abonnemang (vanskelig ord..), så jeg har ikke kjøpt ny mobil på kanskje 10år (ja, har vært heldig og hatt mobilene mine lenge).

Så har dere noen tips til hvor jeg kjøper ny mobil (uten sånn lås) på nettet?

Og har dere tips til hvordan mobil som er ok?

Jeg bor på "landet" med litt dårlig nett her og der, så det bør ikke være en "by" mobil som har dårlige "antenner" (herregud for en setning), også bør den ikke være diger, den skal være med på MANGE turer med hunden og da er det ok å ikke føle å ha en murstein i lommen :D

Kjempe takknemlig for masse tips :thumbs::flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.kelkoo.no/c-100020213-mobil-uten-abonnement.html her kan du huke av for merker du ønsker, hva slags mobiltype, og hva den skal kunne. Så kan du sortere etter pris/popularitet etc :-)

cdon.no har faktisk ganske bra priser på mobiltelefoner, man finner dem ofte billigst der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna SE Vivaz i hvertfall. Nå er vel det store spørsmålet om man vil ha en smart-telefon eller ikke. Med mindre du ønsker at telefonen din skal være leketøy, 7. sans og god til å surfe på nett med, så trenger du ikke smart-telefon. Skal du ha det, bør du belage deg på å ha en pakke med mye internettbruk, for ellers blir det dyrt. Touchskjerm eller vanlige taster er smakssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...