Gry83 Skrevet 28. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 Som overskriften sier, er det noen som har erfaringer med dette objektivet? Kanskje noen har bilder tatt med dette objektivet de vil legge ut sånn at jeg kan få en pekepinn på hvordan bildene kan bli? Gjerne både makro og portrettbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 28. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 http://www.pbase.com/cameras/canon/ef_s_60_28_macro_usm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2011 Jeg har dette objektivet, jeg er veldig fornøyd men syns det er vanskelig å ta bra portrettbilder med det. Men vil heller tro at dette går på mine kunnskaper enn objektivet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
litchi Skrevet 5. September 2011 Rapporter Share Skrevet 5. September 2011 Kanskje gammel tråd, men jeg har dette objektivet, og er kjempe fornøyd. Det er kjempe fint til portrett og det er veldig deilig med f.2.8 fordi objektivet slipper inn mye lys og da slipper jeg blits og dårlige lysforhold. Jeg er kjempe glad i det, og bruker det som kit objektiv Deilig med macro objektiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar