Symra&Pippin Skrevet 27. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2011 Ikke at det nødvendigvis blir noe av, men jeg leker litt med planer om å bygge to hundehus, ett til hver vofs. Jeg ser for meg en klassisk modell, type Snoopy, men kanskje med en slags overbygd veranda foran. Hundene mine er ikke ute når ikke jeg er det, husene skal være et sted å finne skygge, et tørt sted å ligge, eventuelt ly for regn. Og dessuten et sted å feste langlina. Materialer har jeg faktisk liggende allerede. Er det noen som vet om tegninger? Har du bilder av ditt eget hundehus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 27. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2011 Her har du overbygd veranda her Mal dette i samme farge som huset ditt, så er stilen litt den samme også. Eller dette: ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lilli22 Skrevet 27. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2011 Hunde hus fra trixie Kanskje mulig å bygge? Så ihverfall greit ut synes jeg. Ellers her er en link fra en annen tråd om hundehus her på sonen. Doghouseplans Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 27. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2011 Jeg skal selv bygge hundehus nå i sommer. Skal være isolerte vegger, og forlengede bein sånn at det står opp fra bakken. Taket skal være flatt sånn at hunden skal ha mulighet til å ligge på taket. Jeg tenker noe alla dette (det øverste), men da med bein for å få huset opp fra bakken. http://www.aksis.no/page.jsp?id=54 Gleder meg til å sette igang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar